qbdown Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Waar kan ik Michelle Cannes vinden? Ik zag haar één keer in de Rijschool en toen was ze weg. Waar kan ze op het moment zijn? Dankjewel. Robbin237 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ze is alleen in de rijschool. Als je haar neergeknalt hebt komt ze niet meer terug. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Waar kan ik Michelle Cannes vinden?Ik zag haar één keer in de Rijschool en toen was ze weg. Waar kan ze op het moment zijn? Dankjewel. Robbin237 Ze is daar meestal wel te vinden, maar niet altijd. De ene keer zal ze er wel zijn, de andere keer is ze er niet. Het ligt er dus ook een beetje aan of je geluk hebt of niet. Het is een kwestie van steeds heen en weer lopen, en dan maar hopen dat ze er de volgende keer wel staat. Misschien kun je in dat savehouse tegenover de school een paar keer saven en weer proberen. Reageren
Rivel Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je moet als ze er niet staat gewoon terug de gang in lopen vlak tot aan de deur(niet naar butien gaan) en dan terug lopen en dat staat ze er en doe je het nog eens dan staat ze er niet! Rivel Reageren
michelIII Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 als ze je al geaccepteert hebt of hoe je het wil noemn staat zij in het noorden van san fiero vlak bij de parkeer garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.