Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature.

Stijl: GTA Vice city.

Grootte: liefst zo breed mogelijk.

Afbeelding: Het liefst een screen waarin je in een sea sparrow vliegt, en zo groot mogelijk deel van VC (wel scherp) ziet.

Tekst: DX11 rechtsonderin.

Rand: niet nodig.

Kleuren: DX11 graag in zilver/chrome.

Extra: ik had dit al aangevraagd, maar het was niet helemaal zoals ik bedoelde, ik bedoel een normaal aanzicht van de sea sparrow, en een duidelijk vice city erachter. En dus niet te groot, want die ik nu had, was helaas te groot, anders had ik die wel gehouden.

>>> Door .Levi.: DX11 denk er svp de volgende keer even aan. Topictitel moet in dit geval Signature zijn en je beschrijving Aanvraag NON Team of Graphics Team. Ik verander het wel even naar NON Team. De volgende keer reken ik je topic als fout en zul je een pb moeten sturen naar 1 van de gfx moderators. Lees de regels.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Wat als ik die andere signature even voor je verklein onder de 100Kb? Zou deze aanvraag dan niet meer nodig zijn? Je mocht trouwens ook de signature afkeuren als je het niet zo bedoelde, dan hoefte je ook geen nieuw topic te openen.

89,38Kbytes

seasparrowvicecitymt5fb4.jpg

[IMG=http://img407.imageshack.us/img407/3941/seasparrowvicecitymt5fb4.jpg]

Signature made by Mastertuner

Geplaatst:

Het spijt me dat ik nogmaals een topic open, en ook dat ik non-team ben vergeten :$ ik doe toch nog 1 maal een nieuwe aanvraag, om te kijken of er nog iets mooiers uit kan komen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...