the master gamer Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Klopt het dat als je 100% hebt, Dat je dan een Property Owned van 14 hebt ? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik heb even voor je via google gezocht naar een 100% statspage, waar je kan zien dat je er 15 nodig hebt: Property Owned: 15(Bedrijven) The Malibu Print Works Film Studio Ice Cream Factory Car Showroom Taxi Company Boatyard Pole Position Club Safe Houses 3321 Vice Point Links View Apartment El Swanko Casa 1102 Washington Street Ocean Heights Apartment Skumole Shack Hyman Condo Blijkbaar mis je nog eentje, vergelijk dit lijstje eens met die van jezelf (ik neem aan dat je het daarom vraagt) en kijk wat er mist. Op wikigta kan je meer informatie erover vinden, de links heb ik hierboven in de quotes gezet. Veel succes ermee. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Moet je die al die Safe House's kopen? Reageren
Bling Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Moet je die al die Safe House's kopen? Indien je het spel 100% uit wilt spelen wel, ja. Voor verdere informatie over het 100% uitspelen van Vice City, verwijs ik je door naar deze pagina van WikiGTA. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Oké, Bedankt Bling. Mvg, GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.