Jump to content

Wat wil je later worden?

Recommended Posts

• Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

9

• commando

8

• hank_187

8

• Nissan

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik later wil worden. Ik heb altijd al films willen maken, geloof me of niet, maar dat leek me altijd al een de tofste dingen die er zijn. Het verzinnen van zo goed mogelijke verhalen en aansprekende personages met verschillende eigenschappen vind ik erg leuk. Ik ga er niet van uit dat ik dat ga doen natuurlijk, aangezien je je connecties nodig hebt ect, maar ik zal het iniedergeval nog proberen.

Wat jij beschrijft wordt juist door de schrijver van het script allemaal bepaald. De regisseur maakt uiteindelijk de film volgens het script, al kan hij natuurlijk wel wat dingen aanpassen, maar nooit echt grote dingen.

Geplaatst:

Ik weet het. Het liefst zou ik beide doen, maarja. Als ik moest kiezen, zou ik kiezen voor de schrijver van een verhaal.

Wat mij niets lijkt is het scrhrijven van boeken. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit al in een beroep en ik moet over 1 maand naar iraq ( Ik ben namelijk soldaat ) korporaal maes.

Nog iemand vragen over mijn beroep?

Bewerkt: door like_a_superstar
Geplaatst:
Ik zit al in een beroep en ik moet over 1 maand naar iraq ( Ik ben namelijk soldaat ) korporaal maes.

Heb je een hoge rang?

Geplaatst:

heb je er eigenlijk een diploma voor nodig?

Ik denk er serieus over om als ik HAVO4 niet haal(Ben al in HAVO3 blijven zitten, denk je dat ze me dan nog naar vwo laten gaan?), nog een half jaartje door te gaan en dan met school te kappen om dan iet sin het leger oid te doen.

Geplaatst:

heb je er eigenlijk een diploma voor nodig?

Ik denk er serieus over om als ik HAVO4 niet haal(Ben al in HAVO3 blijven zitten, denk je dat ze me dan nog naar vwo laten gaan?), nog een half jaartje door te gaan en dan met school te kappen om dan iet sin het leger oid te doen.

Nhee , Maar Als je een diploma hebt dan kom je makkelijker in het leger , Hangt er vanaf wat voor diploma je hebt , Ik heb me ingechreven op me 18de en dan 2 jaar opleiding en dan kun je eerst naar sarajevo ,en dan lij je weer thuis.

Maar je bent wel minstens 6 maanden van huis weg dus , hangt allemaal vast aan je diploma en je vermogen.

@ -stan- Ik ben 1e korporaal-chef

Geplaatst:

Ik droom normaal om een game-designer of architect te worden. Maar wat bij mij past is: politie.

Waarom nou politie? Want mijn vader was een commissaris in Turkije. Je kan makkelijk begrijpen dat het gewoon in mijn bloed zit.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik weet het nog niet.. Ik heb nog alleen nog dit jaar om te beslissen, ik zit in havo 5.

Het liefst zou ik GTA gaan testen in het dagelijks leven, dat zou nog eens wat zijn ^_^

Geplaatst:
Ik weet het nog niet.. Ik heb nog alleen nog dit jaar om te beslissen, ik zit in havo 5.

Het liefst zou ik GTA gaan testen in het dagelijks leven, dat zou nog eens wat zijn ^_^

Er zijn wel nog baantjes vrij om games te testen bij Rockstar.. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Het liefst zou ik in helikopters vliegen zoals een Apache ah-64 (of de opvolger ervan) ,een blackhawk UH-60 of een Chinoock CH-47.

weet iemand of je daar nog een speciale opleiding voor nodig hebt ofzo? Ik weet in ieder geval wel dat je goed in Engels moet zijn.

Bewerkt: door weaponmr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...