SNIPER44 Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik ga later waarschijnlijk iets met de pc doen. Dat kan gaan tot reparateur of webdesigning. Er zijn nog vele opties open. Ik denk er soms ook wel aan om bij de brandweer te gaan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik ga later waarschijnlijk iets met de pc doen.Dat kan gaan tot reparateur of webdesigning. Er zijn nog vele opties open. Ik denk er soms ook wel aan om bij de brandweer te gaan. Als je iets met PC wilt doen betekent dat ICT (Informatie en Comunnicatie Technologie) Verdient meer als bij Brandweer! Als ik wat advies mag geven: ICT: Minder zwaar werk, soms wel de hele dag en nacht werken, af entoe toch een beetje veel werk! Verdient veel! Brandweer: Zwaar werk, verdient iets minder geld als bij ICT Maar je moet het zelf allemaal beslissen, want ICT lijkt me gewoon het leukste! En het is dus mijn mening... En dat van de Brandweer: ik ken iemand die daar werkt en die vertelde da allemaal. Reageren
viccie211 Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Ik denk dat ik iets in de natuurkunde wil gaan doen. maar ik moet nog uizoeken wat. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Iets met auto's of computers. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Advocaat weet ik nog zo niet. Op het moment lijkt me piloot bij de luchtmacht leuker. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik wil denk ik advocaat worden of iets anders met rechten Reageren
jordib12 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 in de bouw werken als metser! Reageren
Oplosthee Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik ga denk ik iets met ICT doen ( webdesign etc. ) Of misschien bij de landmacht Zit maar klein beetje verschil in .. toch? Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 No idea... Het wordt waarschijnlijk wel iets dat te maken heeft met wiskunde, programmeren, geneeskunde, bedrijfkunde (bestaat die??). Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 pooier of het leger pooier... XD Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 (bewerkt) Ik volg nu Basismechanica 2e graad Ik zou later liever iets met computers gaan doen. Bewerkt: 23 oktober 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 wil wel een pawnshop beginnen, trouwens wat is het nederlandse woord hiervoor? Reageren
LukRacer Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Ik word een KLM C-2 Greyhound piloot met als bestemming USS Carl Vinson!!!!! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Geplaatst: 17 februari 2010 Iets met computers, dus zoals best veel ICT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.