Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

Ik wil zowiezo iets met computers gaan doen. Iets ervan of mee maken.

Het liefst word ik game designer, game engineer of iets anders in de gameindustrie. Maar iets anders ontwerpen, of misschien iets als hardware ontwikkelen lijkt me ook wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn moeder heeft in de Filipijnen (ligt net boven Indonesië). Een keten internetcafe's ik studeer nu bedrijfkunde. Als ik die studie heb afgerond ga ik van me spaargeld daarheen. Om daar de rest van mijn leven te wonen. We hebben al een strandhuis daar, Dus het is echt een paradijsje daar. :*D

Ik verdien nu ook een beetje, Ik heb met mijn moeder een contract, elk maand investeer ik wat geld in haar bedrijf en in ruil daarvoor krijg ik een kwart van de inkomsten daarzo.

Denk aan 1000 euro per maand ongeveer. Wat ik weer verdien met vakkenvullen bij de AH.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik studeer momenteel voor kok. Uiteraard zou ik daar in de toekomst mijn geld mee willen verdienen. Ik vind het leuk werk en heb er altijd al passie voor gehad, dus dat was meteen al mooi meegenomen. Elke baan heeft zo z'en nadelen, in de Horeca zijn dat de tijden waarin je werkt. Meestal tot 's avonds laat doorgaan en hopen dat er op het laatste moment geen klanten meer binnenkomen. Dat is zo af en toe wel lastig maar dat gaat vanzelf wennen. Ik moet nu nog 2 jaar studeren wil ik mijn eerste Diploma halen en vervolgens nog 2 jaar voor een niveau hoger. Ik kijk wel of ik dat ga afronden, in ieder geval die eerste 2 jaar, dat sowieso. Vind het zelf leuk om de hele tijd bezig te zijn en je leert ontzettend snel en veel in een korte periode. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo mijn plannen voor mijn toekomst, ik wil deze VMBO-GT opleiding afmaken en daarna op MBO4 niveau verder gaan, daarna evt. nog HBO en Universiteit.

Dit is natuurlijk wel heel ver gezocht maar als ik de kans krijg wil ik naar Harvard :engel::clown: Zeer onwaarschijnlijk maar toch is het mijn droom om daar terecht te komen.

Wat ik dan ook wil gaan worden is architect, maar dan vooral van grote gebouwen zoals wolkenkrabbers en dergelijke _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nog niet zeker van.. Ik zou graag in een internationale werkomgeving terecht komen! Bijvoorbeeld als diplomaat (ambassadeur of consul). Een baan bij een NGO of de NAVO/VN lijkt me ook erg tof. Maarja, eerst mijn studie afmaken (beginnen, zelfs!). :bier:

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Docent geschiedenis x'D

Ik zit ook nog te twijfelen of ik dat wil worden, wel leuk dat er nog meer mensen op dit forum erg geïnteresseerd zijn in geschiedenis ;)

Op dit moment wil ik iets in het vastgoed doen. Zoals makelaar, omdat ik huizen heel erg interessant vind :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...