SnelheidsManiak Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Game Developer. Dat is wat ik wil worden. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Geplaatst: 21 mei 2010 Ik had al een keer gezegd dat ik ICT-gaming wilde gaan doen, maar ik twijfel nog steeds... Ik wil in ieder geval iets met computers gaan doen. Dat zei mijn broer ook altijd, en die is in de prostitutie beland. Reageren
LSDesign Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik wil grafisch ontwerper worden (met name auto's), dus iets met computers. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Architect. Ik vind van mijzelf dat ik niet zo goed kan ontwerpen in Sketchup of dergelijke, maar ik kan zéér goed gebouwen tekenen. Tenminste, volgens mij en mijn PO-leerkracht. Het is echt mijn droom om architect te worden. Iets met auto's zie ik ook wel zitten Bewerkt: 30 mei 2010 door MidnightMayhem Reageren
moechy Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ofwel Carrossier, ofwel (moto)mecanicien. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik heb nog verder zitten denken en ik wil eigenlijk wel weten wat de programmeurs op dit forum, zo leuk daaraan vinden. Is het leuk/boeiend? Is het makkelijk of juist moeilijk? Wat moet je kunnen? Want programmeren lijkt me ook wel wat. En als ik dat doe, kan ik nog altijd ICT-gaming doen en dan programmeren. Reageren
Cylas Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Misschien word ik wel national geographic fotograaf Bewerkt: 6 juni 2010 door Cylas Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 iets in de computers. of in de bijstand lekker ALTIJD VRIJ Reageren
Ak47 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Ik doe nu HAVO en ik wil daarna een opleiding journalistiek gaan doen om vervolgens bij de TV te werken... Reageren
GTA-top Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Lekker rustig werkje waar ik genoeg geld mee verdien maar toch gewoon lol kan hebben. Reageren
TZG Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Ik wil later rijk worden, maar de vraag is hoe... Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Jurist, bij voorkeur advocaat, bij voorkeur pleiter. Dat wil ik graag in de VS gaan studeren en doen (moet wel, wet is natuurlijk anders daar), en was van plan na 10+- ervaring een eigen advocatenbedrijf op te richten. *Ambitie.* Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 ik wilde dolgraag astronaut, astrofysicus, climatoloog worden maar ging andere richting uit vanwege te slecht op wiskunde. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 ICT Wereldje in (A), Anders horeca Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.