commando Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Trollscientist een brainiac dus Reageren
Puma Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Architect. Of professioneel kaassouflé. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Piloot voor KLM of een andere vliegtuigmaatschappij. Reageren
Wesley Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Piloot voor KLM of een andere vliegtuigmaatschappij. Onthoudt wel goed dat als je eventueel voor je vliegbrevet gaat dat de kans groot is dat je daarna (mogelijk nog) tientallen jaren geen baan kunt vinden/krijgen als airliner/commercieel-piloot op bijv. een 737 oid. Extreem veel piloten hebben nu veel schijt aan de knikker omdat ze geen baan hebben bij een luchtvaart maatschappij. Zo'n opleiding kost gauw 100+ duizend euro, in 999 van de 1000 gevallen wordt dat geleend. Je bent die job als vlieger echt nodig om dat terug te betalen. Oftewel houd die sector goed in de gaten! Reageren
520860 Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Ik zou graag designer willen worden bij Alfa Romeo. Maar met een economie-profiel zit dat er niet in. Dan maar iets anders met auto's, weet alleen niet wat. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Geplaatst: 26 april 2011 Ik zou graag designer willen worden bij Alfa Romeo. Maar met een economie-profiel zit dat er niet in. Dan maar iets anders met auto's, weet alleen niet wat. Euhm, verander van profiel? Of ga naar een andere opleiding (na je huidige). Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Ik wil graag iets met techniek doen, en dacht aan instrument maker Reageren
R0lf Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 eigenlijk niet zoveel meer, hoop dat ik dit nog een aantal jaren kan doen misschien zou ik iets meer lezingen enz willen geven en iets minder werken als leraar. Al is dat niet echt iets, van wat wil je later worden Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Had ik al gezegd dat ik de nieuwe MJ wou worden? just kidding Reageren
danny18 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Allemaal hoog opgeleide mensen hier kom ik aan: vmbo-b timmermannetje heb pas me examen gehad als ik hem gehaald heb op naar het ROC verder studere voor timmmeren liefste tot all-round timmerman en misschien wil ik wel aannemer worden misschien iets te hooge gegrepen maar dat zie ik later wel XD Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Iets in de autobranche. Lijkt me echt een prachtig beroep dat matched met mijn hobby. Zit nu ook met een vervolgopleiding naar marketing. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Kok. Ga er volgend jaar ook mee beginnen als studie. Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2011 Putje schepper Ik ga later iets in de Metaal doen, weet nog niet precies wat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.