Flixiee Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 Piloot, of iets in de zorg, dokter of chirurg (ik weet het, het verschilt heel veel van elkaar). Ik weet dat een pilotenopleiding heel veel geld kost, wat misschien een optie zou kunnen zijn, maar ik weet niet of dat dan nog werkt, is bij de Luchtmacht gaan, daar een opleiding volgen, en dan, na een aantal jaar overstappen naar de burgerluchtvaart. Maar ik kan net zo goed iets anders worden, wie weet het? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2011 Ondernemer, liefst in de autobranche ik ga na mijn 5 havo de IVA Driebergen doen (4 jarige hbo opleiding) en ik zie wel hoe het loopt. Reageren
Fuffie Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Geneeskunde studeren op de Universiteit, en uiteindelijk Forensische Patholoog worden : ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Iets in de autobranche. Lijkt me echt een prachtig beroep dat matched met mijn hobby. Zit nu ook met een vervolgopleiding naar marketing. Dat dacht ik dus ook, viel me vies tegen Tenzij je het leuk vindt om de helft van de tijd beurtjes te doen. Daarom ga ik komend schooljaar (hopelijk) metaaltechniek doen, zodat ik daarna auto restauratie werk kan gaan doen, verlost van die stomme beurtjes Reageren
EL_Dutch_Chef Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi Ik ga MBO niv.2 Koks Opleiding doen en dan gewoon naar het hoogste en dan een eigen bedrijf starten met een vriend van mij Gr EL Dutch Chef Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi Ik ga MBO niv.2 Koks Opleiding doen en dan gewoon naar het hoogste en dan een eigen bedrijf starten met een vriend van mij Gr EL Dutch Chef Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 Hoi Ik ga MBO niv.2 Koks Opleiding doen en dan gewoon naar het hoogste en dan een eigen bedrijf starten met een vriend van mij Gr EL Dutch Chef Hoe oud ben je, als ik vragen mag? Op zijn profiel staat 17, maar zo een gedachte had ik ook toen ik 12 was. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Hoi Ik ga MBO niv.2 Koks Opleiding doen en dan gewoon naar het hoogste en dan een eigen bedrijf starten met een vriend van mij Gr EL Dutch Chef Dat ga je niet redden met alleen kok Ik doe hier de Horeca, Onderneming en Management (HOM) opleiding en daar krijg je alles over om je eigen onderneming te kunnen starten.Als eigenaar van een restaurant zul je namelijk eerder in het begin veel in de bediening staan. Met alleen de koks-opleiding krijg je het niet voor elkaar namelijk. Of ik weet niet wat die vriend dan gaat doen maar als hij ook kok doet dan ga je het niet redden. Een horeca-bedrijf is flink doorwerken en kost erg veel geld in het begin, dingen als dat leer je op die opleiding. Dingen als de zes P's en nog meer dingen. Nou, ik doe dus Horeca Onderneming Management op Niveau 4 op ROC Nijmegen op de Campusbaan. Mijn bedoeling is dan ook om later een eigen restaurant te beginnen, of iets anders in de horeca. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Twijfelen: Arts of techniek Ik denk dat ik voor arts ga kiezen Reageren
myron.b Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 ik weet het nog niet. Mij lijkt in het leger wel cool. Ik ga denk ik niet zelf een bedrijf beginnen. Of misschien wel,met vrienden. Om een baas te hebben lijkt me ook wel wat. In een hotel werken vind ik ook wel leuk. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Mij lijkt in het leger wel cool. Mij niet gezien Als je zo moet schieten op mensen lijkt me helemaal niets... En er is de kans dat je word vermoord :$ Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Het leger heeft niet alleen maar met schieten te maken. Er zon mensen die al jaren in het leger zitten en nog nooit hebben geschoten. Het leger is er ook om mensen te helpen. Maar ik ben het met je eens dat het leger mij ook niks lijkt. Als ik de topic titel lees is het eerste waar ik aan denk: gelukkig zijn en gezond. De rest maakt dan allemaal niet uit. Maar ik heb op het moment een leuke baan. Ik werk in de metaal en maak vee voer machines. Oeps, zie nu pas dat dit topic van 2011 is. Ik zag 11 oktober en dacht van twee weken geleden ongeveer. Bewerkt: 28 oktober 2012 door Mazzeltje Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 haha mazzeltje, kan gebeuren Nu er toch een leven ingeblazen is, ik weet het nog niet :> Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Zit nu weer in de 2de van VMBO dus heb nog een paar jaar. Mij lijkt Game Artist Dessigner (foutje ) leuk of drummen. Ik zie wel, misschien zie ik later iets waarvan ik denk 'Dat lijkt me ook wel leuk' Dus ik zie wel Bewerkt: 29 oktober 2012 door nyltje Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik weet het nog niet precies. Zit nu in 4HAVO en moet verplicht 20 uur besteden aan het zoeken van een vervolgopleiding en komende maand ga ik naar een aantal voorlichtingsavonden op school. Ik denk iets met economie, economie en talen of radio-DJ worden. Als ik het nog niet weet, doe ik hier VWO achteraan. Maar we zien wel. Het in ieder geval een droom van mij om iets internationaals te doen later. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.