Jump to content

Wat wil je later worden?


hardcore_bob

Recommended Posts

  • 3 maanden later...
  • Reacties 438
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    9

  • commando

    8

  • hank_187

    8

  • Nissan

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iets in de juridische richting.

Heb me een paar dagen geleden ingeschreven bij de studie International Business and Languages op het HBO. Dat is een studie die vooral gericht is op export en andere culturen. Hiermee hoop ik later dus iets te worden. :)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde graag automonteur worden tot ik een jaar lang in een garage heb gewerkt waar het geen flikker aan was. En heb daarvoor ook een jaar lang stage gelopen in een garage wat ook helemaal niks is. Dus ik vind aan auto's sleutelen leuk maar de tijdsdruk en de drukte zelf vind ik 10x niks. Het vak automonteur laat mij eerder ergeren aan sleutelen dan dat ik het leuk vind. Dus heb ik er maar gewoon mijn hobby van gemaakt. :D :D :D

Nu heb ik me C rijbewijs gehaald en ik wil eigenlijk vrachtwagenchauffeur worden. Alleen ik kom niet aan een baan die ik wil hebben. Ze zoeken allemaal naar CE rijbewijshouders en ervaring. :( :( :( Dus, pech pech pech.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi streven, Dutchy. Ik hoop dat je dat mag halen.

On-topic: Ik wil later graag psycholoog worden. Het menselijk brein interesseert mij heel erg. Ik werk nu al met mensen met autisme en borderline. Ik heb dus al lichtelijk ervaring met deze doelgroep.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde graag automonteur worden tot ik een jaar lang in een garage heb gewerkt waar het geen flikker aan was. En heb daarvoor ook een jaar lang stage gelopen in een garage wat ook helemaal niks is. Dus ik vind aan auto's sleutelen leuk maar de tijdsdruk en de drukte zelf vind ik 10x niks. Het vak automonteur laat mij eerder ergeren aan sleutelen dan dat ik het leuk vind. Dus heb ik er maar gewoon mijn hobby van gemaakt. :D :D :D

Klopt, dit is ook de reden dat ik wel voor auto monteur heb gestudeerd maar dit niet ga doen, het is alleen leuk als je ook echt aan auto's werkt wat je ligt.

Momenteel ben ik een wending aan het maken richting restaurateur, volgende week heb ik een gesprek voor een baantje als tank restaurateur.

Dat is even afwachten hoe het afloopt, hopelijk goed, dan kan ik ook verder leren qua restauratie maar wss. ook als spuiter zijnde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...