the master gamer Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Waar Ligt het Links View ? Of is dat gewoon het Ocean Hotel ? Bewerkt: 15 februari 2007 door the master gamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) hier meer info over de savehouses links view weetik eigenlijk niet. Bewerkt: 15 februari 2007 door DX11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Volgens mij verwar je ' Links View Apartment ' met het ' Ocean Heights Apartment '. Dit gebouw is je eerste savehouse en het Links View Apartment bestaat volgens mij niet, althans ik ben het nog nooit tegengekomen. Anders kan je misschien een screenshot nemen van het gebouw welk je bedoelt ! Edit ; @ NandroDavids hieronder ; Dit wist ik niet ... Bewerkt: 15 februari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Waar Ligt het Links View ?Of is dat gewoon het Ocean Hotel ? Het Links View Apartment heeft, zoals de naam al doet vermoeden, uitzicht op de Leaf Links Golfclub en zit daar dus vlakbij. Aangezien dit savehouse niet op WikiGTA staat, zal ik even een kaartje voor je maken met daarop de locatie van de Links View Apartment. Ik edit mijn bericht zodra het kaartje af is Edit @ Nicsan hierboven >> Hij bestaat dus wel, zie het kaartje dat ik zo plaats... Edit # 2 >> Hier is het kaartje met daarop de locatie van het Links View Apartment. De rode stip geeft de exacte locatie aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the master gamer Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 En Je kan daar dat gewoon kopen en saven ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 En Je kan daar dat gewoon kopen en saven ? Ja dat kan, het is een gewoon savehuis net als alle anderen. Je krijgt er ook nog een leuke garage bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 En Je kan daar dat gewoon kopen en saven ?Inderdaad, je kunt het Links View Apartment gewoon kopen en dan kun je er saven. Bovendien zit er een garage bij waarin je één voertuig kunt plaatsen om die ook te bewaren. Bij de ingang van de flat vind je het icoontje met het groene huis en het enige dat je hoeft te doen om het huis te kopen is naar dat icoontje lopen en te betalen. Het exacte bedrag weet ik niet meer, maar veel zal het niet zijn. Hooguit $ 10.000,- als ik het me goed kan herinneren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Maar waarom staat deze dan niet op wikigta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Maar waarom staat deze dan niet op wikigta? Waarschijnlijk hebben ze er nog een tijd/zin voor gehad, hij hoord er eigenlijk wel op te staan, jammer genoeg werken niet alle medewerkers meer zo hard mee, ik hoorde van NandroDavids dat Baffie en Marius daamee bezig waren, Marius zal wel niet meer bezig zijn en Baffie weet ik niet, maar zo'n savehuis heb je er zo opstaan. Het komt er vast wel op maar dat is een kwestie van tijd, ze zijn nu druk bezig met de Engels WikiGTA, daarom laten ze de dingen van SA en VC die nog niet afgemaakt zijn een beetje op een zijspoor liggen dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Waarschijnlijk hebben ze er nog een tijd/zin voor gehad, hij hoort er eigenlijk wel op te staan. Het heeft niet echt te maken met tijd en/of zin, maar het komt meer door het feit dat, zoals jij ook al zei, belangrijkere dingen nou eenmaal voorgaan. Ten tijde dat er aan deze pagina werd gewerkt, is deze waarschijnlijk gewoon vergeten, wat menselijk is. Normaal gesproken werk ik eigenlijk niet aan Vice City op WikiGTA, maar in dit geval wil ik best even een uitzondering maken, omdat ik bang ben dat het anders nogmaals vergeten wordt. Ik heb daarom even het initiatief genomen, en kwam uit op het volgende resultaat. Aanschouw: http://nl.wikigta.org/index.php/Safe_House...TA_Vice_City%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Waarschijnlijk hebben ze er nog een tijd/zin voor gehad, hij hoort er eigenlijk wel op te staan. Het heeft niet echt te maken met tijd en/of zin, maar het komt meer door het feit dat, zoals jij ook al zei, belangrijkere dingen nou eenmaal voorgaan. Ten tijde dat er aan deze pagina werd gewerkt, is deze waarschijnlijk gewoon vergeten, wat menselijk is. Normaal gesproken werk ik eigenlijk niet aan Vice City op WikiGTA, maar in dit geval wil ik best even een uitzondering maken, omdat ik bang ben dat het anders nogmaals vergeten wordt. Ik heb daarom even het initiatief genomen, en kwam uit op het volgende resultaat. Aanschouw: http://nl.wikigta.org/index.php/Safe_House...TA_Vice_City%29 heel netjes bling, zo snel gaat dat dus hè Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boris H. Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Dat ziet er weer goed uit! Netjes gedaan. Staan nu alle saveplaatsen van GTA VC op WikiGTA? De engelse WikiGTA word waarschijnlijk wereldwijd heel beroemd! Veel succes! Gratz, Boris H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.