thedivelrocks Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 als je er eentje tegen komt zie je zo'n blouw pijltje boven haar maar ze is aan het vechten met iemand en als ze heeft gewonnen gaat ze hehurkt zitten en kijkt alsof ze wil poepen en dan rent ze weg wat moet ik doen om met haar uit te kunnen gaan? het liefst die uit de autorij school Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Heb je toevallig codes gebruikt (Zoals de Riot cheat?), dan zou dat kunnen gebeuren. Het probleem is dat de Riot cheat niet meer kan worden uitgezet, en met geen mogelijkheid kan worden uitgezet. Heb je modificaties gebruikt? Dan zou ik die eraf gooien of je San Andreas opnieuw installeren. Succes! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Als je de Riot-cheat hebt gebruikt, maar je wilt tóch daten, is de enige oplossing een New-Game starten. Sommige missie's in de Storyline kun je overigens ook niet meer voltooien als je de Riot-cheat gebruikt hebt. Reageren
thedivelrocks Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Als je de Riot-cheat hebt gebruikt, maar je wilt tóch daten, is de enigeoplossing een New-Game starten. Sommige missie's in de Storyline kun je overigens ook niet meer voltooien als je de Riot-cheat gebruikt hebt. Ik heb de RIOT-cheat niet gebruikt! Bewerkt: 15 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 als je er eentje tegen komt zie je zo'n blouw pijltje boven haar maar ze is aan het vechten met iemand en als ze heeft gewonnen gaat ze hehurkt zitten en kijkt alsof ze wil poepen en dan rent ze weg wat moet ik doen om met haar uit te kunnen gaan? het liefst die uit de autorij school welke heb je het over dan? Reageren
thedivelrocks Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 als je er eentje tegen komt zie je zo'n blouw pijltje boven haar maar ze is aan het vechten met iemand en als ze heeft gewonnen gaat ze hehurkt zitten en kijkt alsof ze wil poepen en dan rent ze weg wat moet ik doen om met haar uit te kunnen gaan? het liefst die uit de autorij school welke heb je het over dan? gewoon je komt die autorijschool binnen geen riot cheat en dan begint dat wijf op iemand in te slaan als ze klaar is rent ze weg en dat blauwe pijltje boven haar hooft is weg Reageren
Koen729 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Erg vaag. Zoals ik al zei, heb je modificaties gebruikt? Zo ja, gooi ze er af of installeer SA opnieuw. Kun je trouwens wat Algemeen Beschaafd Nederlands-er praten? Danku. Verder zou ik zeggen, download eens een savegame (niet over je huidige heen saven!), en kijk of hij het dan doet. Ik heb mijn savegame in de bijlage gezet. Hij is V2. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Raar, als je gelijk naar toe gaat, vtaagt ze je misschien wel om een date. probeer maar, niet wachten maar heeeel snel naar gaan voordat ze wil poepen. Veel succes PS welkom op het forum Reageren
thedivelrocks Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Erg vaag. Zoals ik al zei, heb je modificaties gebruikt? Zo ja, gooi ze er af of installeer SA opnieuw. Kun je trouwens wat Algemeen Beschaafd Nederlands-er praten? Danku. Verder zou ik zeggen, download eens een savegame (niet over je huidige heen saven!), en kijk of hij het dan doet. Ik heb mijn savegame in de bijlage gezet. Hij is V2. in welke map moet ik die savegame plaatsen? data- en dan? descision maps, icons, script, paths, of in text of models of audio of anim? sorry als ik lastig ben Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Erg vaag. Zoals ik al zei, heb je modificaties gebruikt? Zo ja, gooi ze er af of installeer SA opnieuw. Kun je trouwens wat Algemeen Beschaafd Nederlands-er praten? Danku. Verder zou ik zeggen, download eens een savegame (niet over je huidige heen saven!), en kijk of hij het dan doet. Ik heb mijn savegame in de bijlage gezet. Hij is V2. in welke map moet ik die savegame plaatsen? data- en dan? descision maps, icons, script, paths, of in text of models of audio of anim? sorry als ik lastig ben Ga naar Mijn Documenten en druk op GTA SA Andreas User files en zet daar je savegame in. Edit: maak eerst een backup van al je savegames!!!!!! Bewerkt: 15 februari 2007 door hooligun Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Erg vaag. Zoals ik al zei, heb je modificaties gebruikt? Zo ja, gooi ze er af of installeer SA opnieuw. Kun je trouwens wat Algemeen Beschaafd Nederlands-er praten? Danku. Verder zou ik zeggen, download eens een savegame (niet over je huidige heen saven!), en kijk of hij het dan doet. Ik heb mijn savegame in de bijlage gezet. Hij is V2. in welke map moet ik die savegame plaatsen? data- en dan? descision maps, icons, script, paths, of in text of models of audio of anim? sorry als ik lastig ben Maakt niet uit hoor Kopieër (dus niet knippen!) eerst alle bestanden in je 'San Andreas Userfiles' naar een nieuwe map, dat heet een backup, zodat je je savegames niet kwijt bent. Download nu mijn savegame en plaats hem in San Andreas User Files (te vinden in mijn Documten). Het cijfertje achteraan houd in op welke slot hij staat (1 t/m . Verander dit in wat je wilt, als je hem dus op slotje 4 wil maak je van de 1 een 4 (alleen de één veranderen!) Ga nu eens naar San Fierro en kijk of je nu met haar kan daten. Koen729 >>> Door Dutchy3010: Hierboven werd ook al gezegd waar hij de savegame moet plaatsen. Dit is dus een beetje een overbodige post, en ik verzoek je dan ook deze voortaan voor je te houden...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.