Dx11 Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 ik reed heel hard en botste toen, de auto verdween half in de grond en vloog in de fik, toen stapte ik uit en ontplofte hij, hij bleef zo staan. en ja, ik gebruik mods zoals je ziet. Reageren
nasdreas Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 party. effe tanken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, nergens vond ik een "Home made screens topic' dus open ik er 1, als hij al bestaat, gooi deze dan maar op slot Dus zet hier je vette screens van Gta3! In het SA: Home made screens topic mag je maar 2 keer posten, laten we dit voorlopig ook doen Dus max. twee posts per dag! M'n screens komen later deze dag nog! Owja, alleen eigen-gemaakte screens he! MegaPilot. EDIT: De eerste: Ik weet het, geen spectaculaire screens... Ik weet niet veels spectaculairs in Gta 3 Bewerkt: 30 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Voor de rest is het de mooiste GTA tot nu toe. Vice-City is het mooist! In GTA III kun je weinig foto's maken met mooie zon effecten enzo. Alles is er gelijke treurig en donker. Echt niet. @Hieronder: Prt Screen. Bewerkt: 28 september 2008 door Bierbuikje Reageren
yosata Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Dit is mijn screen (ik hoop dat het plaatje te zien is, heb nog nooit eerder een plaatje gepost) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 (bewerkt) Opstijgen met je Dodo terwijl je op een overdekte weg staat, is geen goed idee. Bewerkt: 16 november 2008 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 @bierbuikje, Zoooo mooi @megapilot, heb je 'm niet op de PC? Als ik naar de kwaliteit van de foto kijk. Voorlopig heb ik hem enkel op de PS2, maar m'n PC-Versie is al besteld bij een winkel. Bug: Deze politieauto reed in dit gebouw rond en reed zich klem in de ingang. Easter Egg. Ik vond het wel eens leuk om er eentje te bekijken. [screen is zelfgemaakt hoor.] Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 Deze picknick is in het water gevallen. Reageren
Dylann. Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Als je een leuke/mooie foto hebt zou ik zeggen post hem maar. Maar doordat gta III niet meer zo veel gespeeld wordt is het is het logisch dat hier niet zo veel meer gepost wordt. Ohh okee :o, naja ik speel ut nog heel soms als ik me verveel ofso , of ik heb zin om GTA3 te doen:P Naja dan post ik mijn Screen wel Terror ! Bewerkt: 4 oktober 2009 door Dylann. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Hier mijn nieuwste screens. (Binnenkort meer) Mafia Sentinel ! Voor elk karweitje wel wat gereedschap beschikbaar. FF uitproberen JA , Hij doet het. Downtown Liberty City .. Mooie zonsondergang hoor. Hier mijn nieuwste screens. (Binnenkort meer) F*ck You ! "I'm sorry about your legs" Weer een paar nieuwe. Keep on Trucking ! Auww.. Vaak voorbij zien komen ! Volgens mij was die persoon "Best" rijk. Jaja hier is zombie elvis gevonden. Binnenkort nog meer Screens! Nieuwe dag , Nieuwe screens ! ERUIT JIJ !!! Ik heb je sh*t nodig. Meer Screens! Mooie weerspiegeling in die plasjes water op de weg! Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 FF schade formuliertje invullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.