Dotz Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Vooral deze screen is prachtig! Die zou op deze pagina op wikigta moeten staan i.p.v. deze: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Bedankt Dotz! en hier meteen nog een paar nieuwe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 Ja, kunnen we wel elk voertuig opnieuw plaatje maken. omdat de Police Maverick niet bestuurbaar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 Dotz is dat een graphic mod ofzo?? Of is gta normaal al zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2010 (bewerkt) Ja, kunnen we wel elk voertuig opnieuw plaatje maken. omdat de Police Maverick niet bestuurbaar is. Hoe bedoel je? Ik vind de huidige screen op de wiki-page van de Police Maverick erg onduidelijk! Behalve het feit dat Claude op bovenstaande screen staat is de screen nagenoeg perfect! Zoiets bijvoorbeeld is gewoon duidelijker dan die van de wikipagina :$ Alleen die bovenstaande is nóg duidelijker! Dotz is dat een graphic mod ofzo?? Of is gta normaal al zo Wat bedoel je? :$ Ik heb zelf nog een aparte screen, ik kwam vast te zitten in het het Pantlantic Construction gebouw in het Colombian Cartel Gang Area, heb maar ff de coördinaten genoteerd en een screen genomen.. Coördinaten: X 367,839782714844 Y -326,001831054688 Z 105,084350585938 Volgens mij komt dit doordat de camera tegen de pilaar aanstaat? Weet iemand zeker hoe dit kan? Bewerkt: 11 juni 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Vandaag weer even de tijd gevonden om te spelen, Weer genoeg (Irritant) helicopter geweld meegemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 Aaah, wat houd ik toch van die helikopter! Die laatste screen is ook erg mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 Speciaal voor Dotz (1e Screenshot) Wel leuk dat er nog meer mensen zijn die GTA III nog regelmatig of vaak spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Speciaal voor Dotz (1e Screenshot) Wel leuk dat er nog meer mensen zijn die GTA III nog regelmatig of vaak spelen! Ik ben vereerd! Ik speel GTA III best vaak! De laatste tijd wat minder i.v.m. school, zou het anders misschien een idee zijn om te kijken of er nog online servers zijn van GTA III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Speciaal voor Dotz (1e Screenshot) Wel leuk dat er nog meer mensen zijn die GTA III nog regelmatig of vaak spelen! Ik ben vereerd! Ik speel GTA III best vaak! De laatste tijd wat minder i.v.m. school, zou het anders misschien een idee zijn om te kijken of er nog online servers zijn van GTA III? Leuk om te horen dat jij het nog wel regelmatig speelt Ik ken niet zoveel mensen meer die GTA III nog vaak spelen, Sommige hebben hem zelfs verkocht. Daarnaast is school/studie zeker wel belangrijker, Maar als de tijd er weer is, Is het natuurlijk altijd mogelijk om voor een GTA III server te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2010 Wasted. Weer zo'n auto die naast me ontploft. De screens zijn trouwens best slechte kwaliteit. In game ziet het er mooier uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2010 De screens zijn trouwens best slechte kwaliteit. In game ziet het er mooier uit. Ach, het zijn mooie screens! Als 't vakantie is zal ik ook nog wat screens posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2010 Ik vind trouwens de manier waarop mensen dood gaan in gta3 toch wel het vetst. Hier wat uit mijn collectie: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) `Hier kijk dit bedoel ik News,Liberty City USA again attacked by terorist. This Attack killed 15 lnnocent people Bewerkt: 11 augustus 2010 door GTA3Betalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2010 toen ik met de dodo de bergen in viel kwam ik op een heel rare plek.. wou dat ff kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.