Xyron Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Hee lui , ik ben net weer ff begonnen met ps.. heb dus weer is een aantal designs gemaakt , c4d style. Naja rates plss:) wat vinden jullie ervan? Greetz Xyron 1) 2) 3) Ik heb de naam 'Mastero' gebruikt voor deze sigs, dat was een oude naam van me op een bepaald game, dus had ik het daar maar voor gemaakt. Rates! Bewerkt: 15 februari 2007 door Xyron Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik vind de eerste de mooiste. Zoals je weet, of niet weet (dan weet je het nu), ik zie er graag een 1px border om. En dat heb jij bij deze sign gedaan . Ook de effecten zijn beter, dan de andere twee. De render is daardoor ook mooier. Daarom geef ik je 1e sign een 8.8 Reageren
Xyron Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 jah klopt 1e is wel iets mooier:) jahh bedankt voor de rates, maja bij die andere zit ook een border hoor alleen is wit. Maar bedankt Meer rates zijn welkom! Reageren
Fuffie Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik vind dat vooral de kleuren helemaal naar boven komen. Je ziet ook echt dat het past vooral de kleur. Mooi + Mooie sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.