profile Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ey heb al veel over die savegames voor de gta's gehoord maar het enige probleem is:ik heb de gta's voor ps2 en kun je daar ook savegames voor downloaden??? en als je het kan hoedan alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Nee, ik dacht dat je op het internet geen savegames voor een GTA voor op de PS2 kon vinden, dus helaas. Je kunt nog wel even zoeken met Google op een aantal zoekwoorden, bijvoorbeeld gta, ps2, savegame(s). Daarbij, dit hoort niet in het Feedback gedeelte van dit Forum. Je moet het posten in één van de GTA fora's, die je hier kunt vinden. Reageren
profile Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 oops sorry :$ :$ toch bedankt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Met ArMax is het wel mogelijk. Als je dan een 100% Save Game download kun je het op je PS2 zetten. ArMax is op Bol.com en andere sites voor ongeveer €30,- te koop. Reageren
profile Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 wha geef niet graag geld uit (dat hou ik voor gta IV) maar toch bedankt voor de tip Reageren
Big Playahh Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 weet iemand game saves voor de xbox versie triologie pack want de normaale werke ni Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.