CJansen Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Hallo, ik wil een eigen minigame gaan maken (een race). nu wil ik graag dat ze gefreezed zijn als ze joine. Natuurlijk ook dat ze vanzelf naar de goede plaats gespawnd worden. En dat een timer automatisch bij diegene aftelt wanneer ze kunnen vertrekken. Hoe maak ik dit allemaal? Misschien veel gevraagd maarja b.v.b. een gedeelte hiervan is ook goed CJansen Bewerkt: 15 februari 2007 door CJansen Reageren
Azer Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Goed zoeken op forum.sa-mp.com, je vind heus wel wat . En zo moeilijk is het niet om te maken hoor, zeker niet als je de basics van PAWN kent. Reageren
CJansen Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 kun je me een directe link geven? ik kan helemaal niks vinden. ik zoek onder "minigame" greetz Reageren
Azer Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 kun je me een directe link geven? ik kan helemaal niks vinden. ik zoek onder "minigame"Of je zoekt onder race? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.