.Antonio Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Onderwerp: Games Design: Signature Size: Max. 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inleveren: Z.S.M. Net als vorige keer . Die van mij komt na die van jou
King Room Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel is een keer!! Normaal doe ik nooit game signature's maar ik zal het een keer proberen!! Die van mij komt zo snel mogelijk! Bewerkt: 15 februari 2007 door King Room
.Antonio Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Oke mooi: Kingroom: .Antonio:
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Laat ik dan maar eens gaan beoordelen! King Room King Room: Je hebt een wat "getekende" sig, je render komt volgens mij mening uit een basketbalspel? In ieder geval een mooie sig hoewel ik sommige dingen ietswat blokkerig vindt. Aan de rechterkant lijkt hij er net opgeplakt te zijn terwijl het er in de linkerkant echt in zit. .Antonio .Antonio: Het spel Ratchet tog? Ik zag dat je hem ook al showde. Maar laten we even ter zake gaan. Je hebt een mooie render en er hele vette effecten rondom heen gedaan. Alles bij jou is wat strakker. Ook vindt ik jouw sig meer een game sig. Mijn stem gaat naar: .Antonio
Amfetamientje Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 .Antonio ik vind jouw sig er wat "strakker" uit zien en het gene wat je om je render hebben weten te doen ziet er super cool uit ook vind ik het een mooie kleur hebben over het geheel vind ik .Antonio's sig dus mooier
RonaldVC Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Battle afgelopen, Winnaar .Antonio. Antonio, 1 punt voor jou erbij. Closed, en ranking updated.
Recommended Posts