Xyron Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hee weet iemand toevallig een forum/site of gewoon een goeie wallpaper tut, ik ben bezig om een mooie wallpaper te maken , maar zou wat hulp van een tut goed kunnen gebruiken naja hoop dat iemand me kan helpen Greetz Xyron Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Check dit topic eens Daar staan alle tutorials van A tot Z! Reageren
Goliat Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik weet zo uit m´n hoofd dat er in deze lijst geen wallpaper tut staat.. ga naar www.gamerenders.com en registreer je daar op het forum. Gebruik van vervolgens de zoekfunctie om daar naar wallpaper tuts te zoeken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hmmm, wallpaper tutorial.. Wat zou je van een wallpaper tutorial moeten leren in zijn algemeen? Kijk als de wallpaper een bepaald onderwerp heeft waar de tutorial is over geschreven dan zou je er wat aan hebben. Je weet waarschijnlijk wel de maten van een wallpaper en misschien ook wel het onderwerp waar je het over wilt gaan hebben. Als het onderwerp voetbal is, dan moet je toevallig een wallpaper tutorial vinden waar iemand iets doet met het onderwerp voetbal. Het is eigenlijk meer een kwestie van je fantasie gebruiken. Zou je een bepaald iets in je wallpaper willen verwerken, maar je weet niet hoe? Vraag hier dan gerust om hulp. Reageren
Xyron Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) OKee bedankt jongens ik zal wel is ff kiijken @levi. Naja het zit eigenlijk zo, dit word dan mijn eeste wallpaper; en ik zou graag een idee willen hebben hoe een wallpaper inelkaar zit zeg maar, en zeg maar hoe iemand hem maakt. Dat zo ik gewoon ff willen checken en dan zelf 1 maken, is wat makkelijker maar bedankt voor je comment:) Ik zou wel om hulp vragen als ik er niet uitkom , thx Xyron Heb een eigenlijk een mooi/goed voorbeeld nodig en hoe je dat hebt gemaakt dan Bewerkt: 16 februari 2007 door Xyron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.