wouter200 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ik ben bezig met de Snapshots ik heb er 32 gevonde, en heb precies de volgorde aanhoude die op de site staat. maar nummer 33 kan ik egt niet vinde, ik heb op die plek overal gezocht. nou vraag ik me af zit ie er wel ofzo kan iemand me helpe wouter Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Misschien kom je hier wat verder mee: Klik Kijk goed naar de radar... Mvg, VWO-er Bewerkt: 15 februari 2007 door VWO-er Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je kunt even met een heli of jetpack op het dak daar landen, dat maakt het vast makkelijker Reageren
SWYV Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 of puur geluk hebben met rond draaien en foto's maken gaat ook (had ik ook weleens gedaan en floep gevonden zonder gevonden te hebben) maar jij kan ook wachten tot het 's avonds wordt want dan wordt donker en de snapshots maken felle lichten, dat maakt ook gemakkelijk om te vinden Reageren
wouter200 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ik zou wel steke blind zijn maar hij zit er egt niet Reageren
Boris H. Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Heb je hem niet al eens eerder gefotografeerd zonder dat je het gemerkt hebt? Dat ja daar in de buurt een foto maakte en hem toen meteen perongeluk hebt gefotografeerd? Dit heb ik namelijk ook een keer gehad, na 2 dagen zoeken kwam ik erachter dat ik hem al had. Gratz, Boris H. Reageren
wouter200 Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ja ik heb em ik weenie hoe maar ik heb em bedankt Reageren
guusje Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 ik had een vraagje: ik moet er nog een, en ik ben stom geweest om niet de volgorde aan te houden. en ik las dat je die kan zien als het donker is, maar moet je dan met een camera kijken of niet. want ik ben er een keer met de heli over gevlogen en zag hem niet. alvast bedankt groetjes guusje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2007 Rapport Geplaatst: 22 november 2007 ik had een vraagje: ik moet er nog een, en ik ben stom geweest om niet de volgorde aan te houden.en ik las dat je die kan zien als het donker is, maar moet je dan met een camera kijken of niet. want ik ben er een keer met de heli over gevlogen en zag hem niet. De snapshots gloeien in de nacht inderdaad op, zodoende zijn ze ook zonder een camera te zien. Je ziet hoog in de lucht dan een gloeiende bol, en dat is de snapshot. Ik denk dat je op een vast punt moet gaan staan om hem ook daadwerkelijk te zien, met een heli overvliegen gaat waarschijnlijk iets te snel. Ik weet zo niet over welke snapshot je het hebt (33?), maar je kunt natuurlijk ook nog gebruik maken van WikiGTA voor de exacte vindplek en een beschrijving. Daarnaast kun je ook gebruik maken van het programma SAMA, deze laat alle onder andere snapshots zien die nog gedaan moeten worden. Zo kun je dus ook zien of daadwerkelijk nog die ene snapshot moet doen. Overigens helpt het ook wel eens om in het wilde weg een paar foto's te maken, meestal neem je hem dan automatisch mee. Veel succes in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.