Lord of War Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Hetzelfde systeem als het topic 'Nederlandse rapper'. In België zijn er niet zoveel rappers als in Nederland maar we hebben er toch. Ik vind 't Hof Van Commerce één van de betere rappers. Alleen is het jammer dat ze meer rappen voor de fun. Ze rappen over de onozelste dingen die je maar kunt zoeken maar hun tekst is wel goed. Pita vind ik ook wel goed. Hij is/was rapper van ABN. Ik neem dus 't Hof Van Commerce. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ken er niet veel, en vind het 't Hof van Commerce ook niet goed eigenlijk. Reageren
mathi Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ken er niet veel, en vind het 't Hof van Commerce ook niet goed eigenlijk. ha t'hof van commerce the best é buyze en kowlier en de 4t4 zin zalig keb alle drie de skijven en vind ze alle drie even goed Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik vind de Belgische rapper MC Fataal heel goed. Loop Ik Over Straat is vet, maar de Re-Mix met MC Hope is gewoon dope. Maar MC Fataal kan het wel, dat weet ik. Hij is ook een rap-maat van me. Reageren
Lord of War Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) ha t'hof van commerce the best é buyze en kowlier en de 4t4 zin zalig keb alle drie de skijven en vind ze alle drie even goed Dit zal ik maar even vertalen moest je niet snappen wat hij post. Ha, 't Hof Van Commerce is the best. Buyse(rapper), Kowlier(rapper) en 4T4(DJ) zijn zalig. Ik heb alle drie hun albums en ik vind ze alle drie even goed. Bewerkt: 17 februari 2007 door Lord of War Reageren
Cenzy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Ik ken eigelijk geen belgische rapper ook al ben ik zelf een belg Rap interseert mij eigenlijk niet , ik ben een pepper maar als ik er een moet kiezen is het.. ( denkt lang na .. ) ABN ofnee ? dat zijn hollanders Pak dan maar het hof van commerce .. ook al zijn ze niet echt goed maarja ik ken er geen ander Cenzy Reageren
Scarcetti Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 veel 'egte' rappers zijn er nietendiet uit belgie maar moest ik er een kiezen zou ik k-styles nemen --die komt op men school ee concert geven in juni Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 brainpower is geboren in belgie, dus mijn stem gaat naar hem. (rijmt) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Brain 100% Quote. maar goed vind ik hem niet zelfs SLECHT maar wel de beste belg Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 voor zover hij een rapper is: Kaye Styles Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Brainpower is zwaar chill, ook al ben ik niet eens een belg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.