Jump to content

Gta-Puma Website-design

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een design gemaakt voor m'n website:

screenxa1.th.jpg

<klik voor een vergroting> <updated>

Gewoon Frontpage, maar een hoop PaintShopPro werk maakt een boel goed!! Alles zelfgemaakt, tot en met de knoppen. Hij is een klein beetje kaal nog, er zou nog iets links of rechts moeten.. maar wat? Als iemand nog suggesties heeft of een eventuele rate, zou ik dat zeer op prijs stellen!

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

hey ik vind dat er echt heel mooi uitzien, ik zelf heb geen verstand van website design en zooi maar als een niet kenner zou ik het wel een 8/10 geven,

enige minpuntje dat ik zou kunnen bedenken is dat het misschien te licht is maar dat kan ik pas zeggen als je hem voledig ziet :)

Geplaatst:

Alles bij elkaar in grote lijnen ziet het er goed uit! Ik zal van buiten naar binnen gaan.. Hetgene dat linksboven staat is leuk gevonden.. Al weet ik niet of je die Puma mag gebruiken ivm Trade Marks en logo beveiliging. Wel zie je waar de 3 lijnen en kleuren bij elkaar komen toch nog een slechte afwerking. Dit is jammer, maar dit is wel moet ik zeggen overal zo.. Het is nogal wat kartelig hier en daar. Maar ik ga verder, de 3 mint kleuren vind ik heel leuk gevonden! Jammer van de afwerking.. ;)

Logo ziet er ook netjes uit, de buttons ook, maar je kan er wat meer van maken.. Laat de lijnen van de zijkanten in de buttons terug komen! Voor de rest ziet het er netjes uit! Alleen kan je wat meer miss. erin stoppen.. Meer lijnen ofzo.. ;)

+ Punten

+ Kleuren

+ Fonts

+ indeling

- Punten

- Achtergrond (Scanlines)

- Kwaliteit

Veel succes! ;)^_^

Oefening baardkunst ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je commentaar, ik ben het eens met de buttons en ik ga kijken of iik daar een soort golf in kan verwerken.. En over de afwerking qua lijntjes die opeens stoppen e.d.: Ik doe het in frontpage, dus ik moet met die borders (= randjes tussen de frames) een beetje schuiven.. Ik kan ze niet precies schuiven, en als ik het goed zet, dan wordt het weer een scheef gedoe als je een resolutie gebruikt van 1024x768.. Ik maak m'n website in principe op 1248x1024, maar op de achtergrond houd ik dus veel rekening met mensen die een resolutie van 1024x768 gebruiken. De menu's zijn daarom soms een beetje leeg, dat komt omdat als ik ze een beetje zou 'uitrekken' er dan bij een resolutie van 1024x768 zo'n schuifbalk bijkomt, en dat vind ik niet mooi aangezien het ook mogelijk is om er dus géén schuifbalk bij te doen.

Binnenkort zal ik een update sturen (over +/- een half uurtje) waar grotendeels de knoppen zijn bewerkt.

PWC, Grtz Puma.

Edit: Ik heb nieuwe buttons geprobeerd, maar ik vind niet echt dat het er mooier uitziet, ietsje onduidelijker namelijk:

screen2tw1.th.jpg

<klik voor een vergroting>

Maarja, wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

1. Nee, niet beter nee.. ;)

2. Ik bedoelde meer die 'golf' eronder of erboven hangen.. Of als je de button aanklikt dat er dan een golf erboven of eronder komt zodat je weet welke pagina je bent.. :*D

Geplaatst:

Ziet er goed uit, de eerste buttons waren btw beter.

Ik vind het er goed uitzien en ik denk dat het een mooie site wordt, alleen vind het kleurgebruik niet zo mooi. Het zijn namelijk niet mijn favoriete kleuren. Iets meer donkere kleuren erin?

Voor de rest een uitermate goed design.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...