Gunit-Soldier Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Heey alleemaal ik dacht dat me videokaart kapot was dus ik had alle spellen eraf gehaaald maar gta SA doet het gwn weer dus ik wil Sa Mp downloaden van http://www.sa-mp.com/download.cml maar welke link moet ik nemen ? alvast bedankt sorry verkeerde topic >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA:MP Forum". <<< Bewerkt: 15 februari 2007 door Bling Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 De Client moet je hebben, de 2e als ik me niet vergis. Deze dus . Reageren
Preddy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Heey alleemaal ik dacht dat me videokaart kapot was dus ik had alle spellen eraf gehaaald maar gta SA doet het gwn weer dus ik wil Sa Mp downloaden van http://www.sa-mp.com/download.cml maar welke link moet ik nemen ? alvast bedankt SA:MP 0.1b Client Client wil zeggen dat het voor persoonlijk gebruik is, dus niet dat je een spel zelf wil hosten (daar heb je een server versie voor nodig). De twee links onder SA:MP 0.1b Client zijn zogenaamde mirrors, dat zijn sites waarvan je kan downloaden. Soms is de ene sneller dan de ander, maar in principe maakt het niet zoveel uit welke je van die twee kiest. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 15 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ik heb hem nu dus geinstalleerd maar dan druk ik op het icoontje op het bureaublad komt er ´echt´ 1000 keer errror en dat wat nummers en staat er iets met samp.exe wat is dit ?? Reageren
Azer Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 ik heb hem nu dus geinstalleerd maar dan druk ik op het icoontje op het bureaublad komt er ´echt´ 1000 keer errror en dat wat nummers en staat er iets met samp.exe wat is dit ?? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36367 (kijk ook is naar sticky topics)... Reageren
Pemp Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Welke programma's Heb ik nodig om SA:MP Te Spelen? Greets, Pemp Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 je hebt het porgramma nodiig waarmee je het speelt http://www.sa-mp.com/ kun je downloaden bij die link hierboven en als je error krijgt dan moet je een fix downloaden die hier staat http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=36367 Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Welke programma's Heb ik nodig om SA:MP Te Spelen?Greets, Pemp Je hebt de SA-MP "GTA San Andreas Multi Player" client nodig om het spel te spelen. Voordat je dat gaat doen, moet je er zeker van zijn dat je firewall niet te streng ingesteld staat. Veel firewalls blokeren tegenwoordig zelfs al spellen en dat is niet de bedoeling, want je wilt het spel natuurlijk zo snel mogelijk spelen. Desalniettemin je kunt de download op 'SA-MP.com' vinden en dan onder de pagina Downloads. Daar staan verscheidene downloads op, jij moet kiezen voor de client. Je kunt dit vak herkennen aan de tekst: 'SA:MP 0.1b Client', daaronder kun je kiezen uit twee download locaties. Je mag zelf weten welke je neemt, maar neem bijvoorbeeld die van littlewhitey. Die is immers direct en dan heb je niet te maken met Gtagarage die vaak sloom is. Mocht je tijdens het opstarten van het programma last hebben van honderden schermpjes die naar voren komen dan moet je 'deze' patch installeren. Ook kun je servers zoeken in het tabblad internet onderaan. Zelf kun je ook favorieten defineren, dat doe je met Servers > Add Server... je kunt altijd een server joinen met Servers Connect. Verder zijn de besturingen vrijwel hetzelfde als die van je normale single player. Ik zou zeggen, veel plezier en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Reageren
Pemp Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Dus Geen SA Mod installer? Bewerkt: 25 februari 2007 door Pemp Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Dus Geen SA Mod installer? Ik begrijp je vraag niet helemaal "Dus Geen SA Mod installer?". Kan ik daaruit opmaken dat je bedoelt dat je geen mod(ificatie)s mag installeren? Dan heb je inderdaad gelijk, want je moet een zo schoon mogelijke GTA San Andreas hebben om het te spelen. Ook moet je beschikken over een Versie 1 San Andreas, want in Versie 2 kan je niet mod(ificer)en. Echter kan je wel met mod(ificatie)s spelen in GTA San Andreas Multi Player, maar dan heb je wel de kans dat je uit de server gezet wordt, omdat mensen met mods vaak laggen. Oftewel dat ze niet vlot bewegen, waardoor het speelplezier van een ander verpest wordt. Kortom ik kan je fout begrijpen, maar ik kan niet meer dan dit uit je bericht halen. Mocht dit het antwoord op je vraag wezen, dan ben ik blij dat je het snapt. Zo niet? Dan kan je altijd nog verder vragen, of iets verder uitleggen. Reageren
Pemp Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik heb wel die Patch Gedownload maar ik krijg nog steeds Die Fout? Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Normaal gesproken zou het ook weg moeten gaan als je ze allemaal weg klikt en anders moet het wel dat je teveel mod(ificatie)s geïnstalleerd hebt. Of je hebt Versie 2, zoals ik al zei in mijn vorige bericht deze kunnen niet werken. En ik weet natuurlijk niet wat jij precies hebt en dat weet jij wel, dus als je Versie 2 hebt, moet je even downgraden naar Versie 1. Daarom heb ik ook even bestanden in mijn bijlage gezet, voor het geval dat. Deze kun je plaatsen in de map; 'Program Files/Rockstar Games/GTA san Andreas/Data/Script'. Verder is dit niet van belang wanneer je versie 1 hebt. Mocht je wel veel mod(ificatie)s geïnstalleerd hebben? Dan kun je beter je spel opnieuw uploaden, of als je maar weinig hebt gemodificeerd kun je het natuurlijk ook altijd aanvragen, de bestanden dus. Kortom... Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik probeer gedeeltelijk uit te leggen wat ik denk dat het zou kunnen wezen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag. Reageren
Pemp Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hoe doe ik dat naar V1? Want ja, Ik heb V2. Greets, Pemp Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Hoe doe ik dat naar V1? Want ja, Ik heb V2.Greets, Pemp Het kan met een patch, maar uit ervaring kan ik zeggen dat die patch meestal niet voldoende is. Vandaar dat ik de V1 bestanden in mijn bijlagen heb gedaan. Na het downloaden plaatsen in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA san Andreas/data/script'. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden. V1 Files: Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 O, excuses ik was de bestanden vergeten ik heb ze dit maal wel in mijn bericht gezet. Ik zal het nog een keer uitleggen. In je GTA San Andreas bestanden staan twee bestanden genaamd: 'Main.scm en Script.img', deze bestanden zijn in jouw geval voor Versie 2 en ik heb daar de versie 1 van. Deze kun je vinden in het .rar bestand in deze bijlage, die je kunt openen met een programma zoals winrar die je weer kunt downloaden op 'Rarlabs'. Al goed, de bestanden die je in dat programma vindt moet je in de map: 'Deze computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script' zetten, dan start je GTA San Andreas weer op en dan heb je als het goed is versie 1. Let wel op, dat je nu weer een nieuwe savegame in de single player moet beginnen, want die van Versie 2 werken dan niet meer. Kortom er is ook nog wel een handig programma, en die kan dat ook. Ik zal de link daarvan even opzoeken... Versie 1 bestanden: SA_V1.rar Link naar de V2 > V1 patch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.