Jump to content

SA MP

Gunit-Soldier

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Pemp

13

• SummerBase

11

• Gunit-Soldier

3

• .Timothy

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Maar Er Staat Wel V2.00 Rechtsonder?

Dat maakt niet uit, dat staat er sowieso altijd als je een Versie 2 hebt gekocht. Dit kan je wel veranderen, maar dat is niet van belang. Als het goed is moet je nu San Andreas Multi Player kunnen spelen en zo niet, dan moet je die patch die ik in mijn post had gezet nog eens proberen. En je zult echter niet zoveel aan het spel zelf merken dat het anders is, maar het is intern wel verandert. Ik hoop dat je het begrijpt, mocht dat niet het geval zijn dan kan ik het je nog wel een keer uitleggen. Veel succes!

Geplaatst:

Maar SAMP doet het nog steeds niet en ik heb jouw link al 3x geprobeert en uitgepakt? Doe ik iets verkeerd?

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst:

Helaas zou ik het dan niet echt weten, het zou moeten werken met die patch, althans het werkte bij een maat van mij ook in de echte wereld. Raar dathet bij jouw dan niet werkt, ben je er dan wel zeker van dat je alles goed gedaan hebt? En probeer het eens, met je eigen main.scm en script.img (zie als backup mijn bijlage ;) ) en dan gebruik je die patch, die je in twee berichten van mij hierboven kan vinden. En het is ook verstandig om San Andreas Multi Player nog eens opnieuw te installeren, het zou kunnen helpen, maar daar ben ik helaas niet zeker van. Ik hoop dat je het begrijpt, mocht er nog wat wezen dan kun je me altijd vragen stellen. ;)

SA_V2.rar

Geplaatst:
Er staat dat jouw CRC Niet correct is, Je Main.Scm is beschadigd

Echt raar, ik zou niet weten wat er nu verkeerd is. Ik denk dat je jouw GTA San Andreas even opnieuw moet installeren, want dan heb je weer de originele bestanden en dan kan je die patch proberen en als dat niet werkt zit er denk ik niks anders op dan het te laten rusten, want ik zou echter dan geen oplossing weten. Alhoewel er wel een tutorial is waar uitgelegt wordt dat je in GTA San Andreas Versie 2 wel kunt modificeren. Deze tutorial is helemaal vertaald door DaBeast, en je kunt hem dan ook 'hier' vinden. Dit zijn denk ik de laatste dingen die je kunt doen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. ;)

Geplaatst:

Nou zoals ik probeerde uit te leggen moet je gewoon GTA San Andreas opnieuw installeren en als dat gelukt is moet je 'die patch' gebruiken om van Versie 2 naar Versie 1 te gaan. Zo kun je weer online gamen, en dus GTA San Andreas Multi Player gebruiken. Als dit werkt kun je dat deel met die bestanden wel overslaan, zo niet- dan help ik je daar nog wel mee verder. Ik hoop dat je het begrijpt!

Geplaatst:

Ik begrijp het wel, Maar de computer niet :D

-Ik heb SA Opnieuw geinstalleerd

-Ik heb SAMP opniew Geinstalleerd

- Ik heb de V1 patch gedownload

Wat mis Ik?

Geplaatst:

-Ik heb SA Opnieuw geïnstalleerd

-Ik heb SAMP opniew Geïnstalleerd

Wat mis Ik?

Niks, nu zou het moeten werken. :) Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de registratie sleutels even verwijderen. Let op, dit is op eigen risico en ik of iemand anders zijn niet aansprakelijk te stellen. Maar ik zal het wel uitleggen zodat er, als je mij precies na doet- niks fout gaat. Voer de volgende dingen uit: 'Start > Uitvoeren > Regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\SAMP'. Verwijder deze map, en instaleer nog ( :bonk: ) een keer opnieuw en als het dan niet werkt. Kun je HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\GTA San Andreas nog verwijderen, maar dan moet je San Andreas ook weer opnieuw installeren. Wat een gedoe allemaal zeg... maar we zullen er uit komen.

Geplaatst:

-Ik heb SA Opnieuw geïnstalleerd

-Ik heb SAMP opniew Geïnstalleerd

Wat mis Ik?

Niks, nu zou het moeten werken. :) Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de registratie sleutels even verwijderen. Let op, dit is op eigen risico en ik of iemand anders zijn niet aansprakelijk te stellen. Maar ik zal het wel uitleggen zodat er, als je mij precies na doet- niks fout gaat. Voer de volgende dingen uit: 'Start > Uitvoeren > Regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\SAMP'. Verwijder deze map, en instaleer nog ( :bonk: ) een keer opnieuw en als het dan niet werkt. Kun je HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\GTA San Andreas nog verwijderen, maar dan moet je San Andreas ook weer opnieuw installeren. Wat een gedoe allemaal zeg... maar we zullen er uit komen.

HIJ DOET HET!!

Nu Heb ik op internet geklikt nu komen er allemaal servers. Wat nu? moet ik niet eerst een naam hebben?

Geplaatst:

Super. :D Nou hopen dat je in een server kan komen, maar daar ga ik je bij helpen. Laat ik bij het begin beginnen, onderaan staan een drietal tabbladen. Internet, Favourites en Official- ga als je gewoon wat servers op wilt zoeken naar Internet en dan zie je zoals je zelf al zie een hele grote lijst met servers en dan is het aan jouw om een leuk server te kiezen. Wanneer je dat gedaan hebt kun je op de server klikken die je leuk vindt. Dan ga je naar de knop 'Servers' in de taakbalk en vervolgens klik je op 'connect', dan zal er als het goed is een laadscherm naar voren komen en dan kan je het spel spelen. Moeilijk is het absoluut niet, want het is bijna hetzelfde als de singleplayer, echter is dit dan online.

Je kan ook favorieten toevoegen zodat je 't elke keer makkelijk op kunt zoeken. Neem als voorbeeld de Mr.Green server, het IP- adres: Server.mr-green.nl:7777 deze vul je in bij. Servers > Add Server. Dan connect je op dezelfde manier en dan zou het moeten werken. Mocht dit niet het geval wezen, dan kijken we er nog wel even naar. Ik hoop dat het werkt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...