Wanted Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 hoi, ik heb GTASA op de PS2 en ik heb de hele story line gehaalt ik wou dan even weten of je dan het spel 100% uitgespeelt hebt als je dan nog iets verder moet halen wil ik het ook graag weten groet, Mark Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Neen, dan heb je hem nog lang niet uitgespeeld . Je moet dan dus nog heel wat doen om de 100% te behalen. Check deze pagina op WikiGTA om te zien wat je allemaal moet halen wil je de 100% bereiken . Reageren
BaasB Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) hoi,ik heb GTASA op de PS2 en ik heb de hele story line gehaalt ik wou dan even weten of je dan het spel 100% uitgespeelt hebt als je dan nog iets verder moet halen wil ik het ook graag weten groet, Mark Nee, dan heb je het spel zeker nog niet 100% uitgespeeld. In GTA San Andreas heb je nog een hele hoop zij-missies die je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben. Denk hierbij aan races, dingen verzamelen (Oysters, Horseshoes), enzovoort. Hier heb je een handige lijst, waarop alles staat wat je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben: Klik. Succes. EDIT: Wel verdraaid, weer te langzaam. Jan dorie nog an toe. Bewerkt: 15 februari 2007 door BaasB Reageren
Wanted Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 hoi, ik heb GTASA op de PS2 en ik heb de hele story line gehaalt ik wou dan even weten of je dan het spel 100% uitgespeelt hebt als je dan nog iets verder moet halen wil ik het ook graag weten groet, Mark Nee, dan heb je het spel zeker nog niet 100% uitgespeeld. In GTA San Andreas heb je nog een hele hoop zij-missies die je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben. Denk hierbij aan races, dingen verzamelen (Oysters, Horseshoes), enzovoort. Hier heb je een handige lijst, waarop alles staat wat je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben: Klik. Succes. EDIT: Wel verdraaid, weer te langzaam. Jan dorie nog an toe. wat zijn Odd Jobs? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Odd Jobs zijn ook zijmissies. Odd Jobs zijn de Courier Los Santos missies Courier San Fierro missies Courier Las Venturas missies Export missies En Valet Parking missies Deze missies zijn ook nodig voor de 100 % Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) hoi, ik heb GTASA op de PS2 en ik heb de hele story line gehaalt ik wou dan even weten of je dan het spel 100% uitgespeelt hebt als je dan nog iets verder moet halen wil ik het ook graag weten groet, Mark Nee, dan heb je het spel zeker nog niet 100% uitgespeeld. In GTA San Andreas heb je nog een hele hoop zij-missies die je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben. Denk hierbij aan races, dingen verzamelen (Oysters, Horseshoes), enzovoort. Hier heb je een handige lijst, waarop alles staat wat je moet doen om GTA San Andreas 100% uitgespeeld te hebben: Klik. Succes. EDIT: Wel verdraaid, weer te langzaam. Jan dorie nog an toe. wat zijn Odd Jobs? Dat zijn zij-missies die je moet doen om de 100% te bereiken Denk hierbij aan de Import/Export, Couriermissies etc. EDIT: Damn, die is snel Bewerkt: 20 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Wat zijn Odd Jobs? De Odd Jobs in San Andreas zijn de drie Courier Missions, Import/Export en Valet Parking. Voor elk hiervan vind je een beschrijving op WikiGTA. Zie hieronder voor de links naar de betreffende pagina's: Courier Missions Import/Export Valet Parking Deze moet je allemaal voltooien om San Andreas voor 100 % uit te spelen. Veel succes ermee! Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 wat zijn Odd Jobs? Odd Jobs zijn eigenlijk kleine zei missies, dus soort baantjes. Bijvoorbeeld als courier, auto afleveraar, politieman, brandweerman, valet etc. Je hebt erg veel van dit soort baantjes in San Andreas. Op deze pagina staan onder het kopje Odd Jobs al die baantjes. Trouwens, gewone zei-missies worden ook tot de Odd-Jobs gerekend, denk daar aan een BMX challenge of het zoeken van Hidden Sprays in Los Santos. Oftewel het zijn kleine zei-missies. Ik hoop dat je het snapt, anders vraag je het maar aan mij of iemand anders Reageren
Wanted Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Odd Jobs zijn ook zijmissies. Odd Jobs zijn deCourier Los Santos missies Courier San Fierro missies Courier Las Venturas missies Export missies En Valet Parking missies Deze missies zijn ook nodig voor de 100 % bedankt... maar waar vindt je de courier Los Santos, de courier San Fierro en de courier Las Venturas dan en heeft iemand ook toevallig ook een kaartje waar alle auto's staan die je bij de export missies nodig hebt MVG Mark Menzo EDIT: heb de courier missies al gevonden... Bewerkt: 20 februari 2007 door mark menzo Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 maar waar vindt je de courier Los Santos, de courier San Fierro en de courier Las Venturas dan Ook daar hebben we op WikiGTA een kaart voor: *KLIK*. Op die kaart zie je de locaties van alledrie de Courier Missions.Voor elke auto zijn er ook kaarten gemaakt. Op WikiGTA is namelijk een pagina waarop alle voertuigen van San Andreas staan, gesorteerd op soort en alfabet: *KLIK*. Klik op de auto die je nodig hebt voor de Export/Import en je zult de vindplaats te zien krijgen. Edit @ de edit hierboven >> Mooi, dan kun je het bovenste deel van mijn post overslaan Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) maar waar vindt je de courier Los Santos, de courier San Fierro en de courier Las Venturas dan en heeft iemand ook toevallig ook een kaartje waar alle auto's staan die je bij de export missies nodig hebt MVG Mark Menzo Kijk eens op deze pagina voor informatie over de couriers. Er staat niet echt een goeie lokatie bij, daarvoor maak ik wel even een kaartje. Voor Import/Export moet je hier kijken, daar staat de informatie over die Odd Job, en voor jou staat er ook nog een handig kaartje, tenminste bij lijst 1 (klik dan op ' Klik hier voor het kaartje van lijst 1'). Bij de rest van de wagens klik je gewoon op de link, nu ga je naar een pagina met een screenshot en wat info over die wagen, er zal ook ergens 'Vindplaats' staan, bij vindplaats staat 'Klik', wanneer je daar op klikt zal je ook weer een kaartje zien met alle vindplaatsen van de betreffende wagen. Ow kaartje is niet meer nodig, het stond wel op WikiGTA Bewerkt: 20 februari 2007 door Typhoon Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 (bewerkt) Odd Jobs zijn ook zijmissies. Odd Jobs zijn de Courier Los Santos missies Courier San Fierro missies Courier Las Venturas missies Export missies En Valet Parking missies Deze missies zijn ook nodig voor de 100 % bedankt... maar waar vindt je de courier Los Santos, de courier San Fierro en de courier Las Venturas dan en heeft iemand ook toevallig ook een kaartje waar alle auto's staan die je bij de export missies nodig hebt MVG Mark Menzo EDIT: heb de courier missies al gevonden... Hier een link naar GTAForum waar een hele pagina met de auto's staat en dit is de link naar de Courier missies Veel succes EDIT: Mijn typsnelheid gaat met de dag achteruit... Bewerkt: 20 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.