Darkapple Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Na lange tijd afwezig te zijn van het forum en photoshop ben ik weer terug. Hier is het resultaat van weer ff uitprobere. Edit:Ik heb tekst iets veranderd ik vind het nu beter Bewerkt: 16 februari 2007 door Darkapple Reageren
Xyron Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Mooie sig hoor, het enigste wat ik wil zeggen is de Text. Dat vind ik een minpunt, ik vind de witte glow niet zo mooi, ook zou je is wat kunnen experimenteren met het lettertypen zoals het oppacity minder maken, of een soft light, en dan een shadow toevoege. Zelf maak ik ook niet al te beste text, dus ik kan er niet al te veel over zeggen. Maja dat is dus het enigste minpunt wat ik vind 8.5/10 Xyron Reageren
White Gold Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Vette sig, alleen is het lettertype niet zo leesbaar. Voor de rest is het niet mijn smaak maar wel een vette sig met die röntgenhanden. Ik vind hem een 8 waard . Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hij ziet er errug vet uit DA! Met die handen enzo, en volgens mij zit er ook een C4D in? Het resultaat mag er iig zijn, zoals al gezegd is de text wat minder maar toch een 8.7/10 Reageren
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ziet er eng uit.. Nee, ik vind het erg mooi gedaan! Alleen je tekst is wat moeilijk te lezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.