.Antonio Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Weer een signature gemaakt : Wat vinden jullie ervan? Reageren
Ferre Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Je render ziet er nog wat afzonderlijk uit van je achtergrond. je kunt dan Apply Image doen en dan Ratchet uitgummen en dan die layer wat opschuiven naar rechts. Doe dan hetzelfde maar schuif dan wat naar links. Gum wat dingen weg die je niet bevallen. Merge (Ctrl+E) deze layers en speel wat met de Opacity of Blending Mode. Je achtergrond is blauw/wit/donker. Terwijl Ratchet andere kleuren heeft. Dit is niet zo erg, alleen als die ook wat blauwtinten krijg zou het misschien wat mooier zijn. je kunt meerdere manieren proberen. je kunt een Underwater Photofilter gebruiken. Je kan ook een Grandinet Map doen met kleuren van je achtergrond. Filter > Render > lightning effect zou misschien wel heel leuk uit kunnen pakken. Probeer Omni in dat menu of gewoon de mode die je bij het opstarten krijgt. Plaats het op de goede plek, verlaag de Opacity en klaar. Eerste tip is niet zo belangrijk. Kijk mara wat je hiermee wilt doen, test het even uit. Succes Reageren
Xyron Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Zeker wel een mooie sig:) het is mooi gelukt , de c4d renders heb je goed gebruikt. Alleen de letters zie je niet goed, zijn onduidelijk; ik zag ze eerst niet. Verder had je nog misschien nog wat effectjes op de render kunnen doen ( zo is het wel goed hoor, maar gewoon extra). en de border zie ik liever 1px, maar dat is mijn smaak he;) en wat ferre al zei : Je render ziet er nog wat afzonderlijk uit van je achtergrond. Ook gebruik ik meestal nog een lighting effect bij mijn c4d sigs, blending. Verder is het wel een mooie sig hoor --> 8/10 Xyron Reageren
.Antonio Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Je render ziet er nog wat afzonderlijk uit van je achtergrond. je kunt dan Apply Image doen en dan Ratchet uitgummen en dan die layer wat opschuiven naar rechts. Doe dan hetzelfde maar schuif dan wat naar links. Gum wat dingen weg die je niet bevallen. Merge (Ctrl+E) deze layers en speel wat met de Opacity of Blending Mode. Je achtergrond is blauw/wit/donker. Terwijl Ratchet andere kleuren heeft. Dit is niet zo erg, alleen als die ook wat blauwtinten krijg zou het misschien wat mooier zijn. je kunt meerdere manieren proberen. je kunt een Underwater Photofilter gebruiken. Je kan ook een Grandinet Map doen met kleuren van je achtergrond. Filter > Render > lightning effect zou misschien wel heel leuk uit kunnen pakken. Probeer Omni in dat menu of gewoon de mode die je bij het opstarten krijgt. Plaats het op de goede plek, verlaag de Opacity en klaar. Eerste tip is niet zo belangrijk. Kijk mara wat je hiermee wilt doen, test het even uit. Succes Oke, bedankt voor je tips . Ik probeer wel met de eerste en de laatste tip. Ook gebruik ik meestal nog een lighting effect bij mijn c4d sigs, blending. Ik doe geen (extra) lightning effect omdat het achter m'n render al heel licht is en ik wil de render juist een beetje donker houden . Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 *bumb* nog meer rates? Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Antonio dit is een goede sig hoor. De render : De render daar heb je veel tijd ingestoken en dit is het resultaat.Dit resultaat is gewoon prachtig 9.5/10 De achtergrond :Veel kan je daar niet zien ,je hebt de meeste tijd aa n je render gebracht maar dat wil niet zeggen dat je een slecht resultaat krijgt ,de achtergrond past er goed bij.Moest je daar brushen dan zou het een warboel zijn en dat is ook weer niet de bedoeling .Hier geef ik dus geen punten op omdat het hier niet om gaat ,hier gaat het over de render Greetings Syfes Bewerkt: 17 februari 2007 door Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.