Jump to content

Vertical Bird

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even een tip voor Vertical Bird, aangezien mensen hier moeite mee schijnen te hebben.

Voordat je een Hydra jat, moet je eerst de anderen opblazen. Er staan er drie bij elkaar, dus daar moet je er twee van kapotschieten, en ergens anders is nog een Hydra die wegvliegt zodra je dichtbij komt, maar je kan net een stukje ervan zien en daar tegen aan schieten zodat hij toch kapot gaat.

Als je nu een Hydra jat zal je wel dat bericht krijgen van prepare to be vaporized, maar de "jet" die achter je aan zit vliegt zichzelf de vernieling in.

Vervolgens moet je van geruime afstand van de boten al op spatie drukken, dan zie je het vizier groen en rood worden en kan je schieten zonder zelfs maar dichtbij te komen.

Erg handig is ook om de straalmotoren verticaal te laten staan, anders ga je misschien te snel.

Veel succes ermee.

Geplaatst:

Heb je ook tips om de luchtafweer te ontijken?

Vorige keer werd ik in mn staart geraakt, ondanks de afleidingsobjecten.

Heb het hele vliegdeel met een zwarte rokende staart meoten doen, mn vliegtuig schommelde heel hard, en ik moest nog 3 straaljagers neerschieten ook..

Geplaatst:

Als je vlak over het water vliegt dan vernietigen de vijandelijke zichzelf doordat ze in het water vliegen. Ze proberen namelijk op 1 hoogte met je komen om je aan te vallen. Dus als jij laag vliegt zijn ze zo kapot.

Geplaatst:

De tips die jij geeft, zijn goede tips, maar staan bijna allemaal al op WikiGTA. Daarnaast vind ik het niet nodig dat je hiervoor een nieuw topic opent, als iemand hulp nodig heeft met Vertical Bird opent hij wel een topic. Daarom lijkt het me ook niet nodig dat hij open blijft ;).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...