Slimm Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Na een tijd niks te hebben laten zien, heb ik weer eens een sig gemaakt Ben er zelf best tevreden over, wat vinden jullie? Het is trouwens geen stock, maar een andere achtergrond dan waar het plaatje hoort. Reageren
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Laat ik dan maar eens raten . Ben zelf niet zo'n WoW fan maar laten we daardoor de pret niet bederven. Het plaatje vind ik zelf niet zo mooi uitgekozen, maar je achtergrond daarintegen past er wel heel erg goed bij. Net of je midden in de bush-bush zit . Je naam heb je ook mooi gedaan, even lichtjes "gummen" en dan je naam erinzetten, dat geeft een mooi effect. Je krijgt een 8,5. Reageren
.Antonio Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Mooie signature Slimm. Je hebt je render er mooi ingezet en ook een goed bij passende achtergrond gekozen. Je hebt je render ook goed in die achtergrond geblend. Het licht achter het hoofd van je render (dus voor ons rechts ) heb je mooi gemaakt. Hoe heb je dat gedaan? Heb je gebrushed en dan blending mode op soft light of heb je met Lens Flare gedaan? Of helemaal niets ? Je text is ook mooi gemaakt, volgens mij heb je het gewoon getypt, outerglow toegevoegd en fill op 0% gezet, toch? Ik vind het een mooi effect hebben. Je kon misschien nog wat anders op de achtergrond maken, iets lichter aan de linkerkant bijvoorbeeld. 80% - Mooi gemaakt, goede achtergrond gekozen, alleen vind ik het niet helemaal lekker zitten met lichten... .Antonio Edit: verder heb ik nog veel meer lichtseffecten gedaan alleen dat vroeg je niet . Dan vraag ik die nu . Wat voor lichtseffecten heb je er nog meer in gedaan? Bewerkt: 17 februari 2007 door .Antonio Reageren
Slimm Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Bedankt voor de rates allebei . Het licht achter het hoofd van je render (dus voor ons rechts crazy.gif ) heb je mooi gemaakt. Hoe heb je dat gedaan? Heb je gebrushed en dan blending mode op soft light of heb je met Lens Flare gedaan? Of helemaal niets puh2.gif ? Ik heb met een 300px softbrush boven het hoofd gebrushed en de opacity verlaagd, verder heb ik nog veel meer lichtseffecten gedaan alleen dat vroeg je niet . Voor de liefhebbers hier de originele: Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Laat ik mijn mening er ook maar eens over geven dan, as you asked. Je zegt dat de achtergrond en de render allebei uit een ander plaatje komen, dus dan weet ik dat ook weer. De achtergrond is opzich aardig donker gemaakt, alleen heb je een licht rond het hoofd van de render gezet, wat een mooi effect geeft aan de Signature. Je hebt ook de achtergrond waziger gemaakt dan de render zelf, ook dat vind ik een mooi effect, zo word ook een beetje de nadruk op de render gelegd vind ik. Dan de render nog natuurlijk. Opzich mooie keuze, ook daar zit het licht meer op het hoofd, maar kan dat wel, als de zon eigenlijk van achteren komt ( )? Maargoed, verder ziet dat er goed uit, het licht laat de render goed zichtbaar. Als laatste de tekst die ik niet heel geweldig vind, maar ik vind dat zelf zowat het lastigste onderdeel van de hele Signature, om nou te kijken waar die tekst geplaatst moet worden. Ik vind wel dat het plekje goed is gekozen, en als geheel vind ik het gewoon wel redelijk, niet heel goed maar ook niet slecht dus. Cijfers Eerste indruk: ................ 8 Achtergrond: ................. 8.2 - Brush enz: ..................... 8.5 - Overige dingen: ............. 7.8 Kleuren: ......................... 7.7 - Zelfde kleuren: .............. 7.3 - Overige dingen: ............. 8 Render: .......................... 7.5 - Plaatsing: ...................... 8 - Inblenden: ..................... 7.5 - Overige dingen: ............. 7 Tekst: ............................ 7.2 - Lettertype: .................... 6.8 - Plaatsing: ...................... 8 - Overige dingen: ............. 7 Originaliteit: .................. 7.5 - Stijl van Sig: .................. 8 - Vernieuwend: ................ 7 Algehele indruk: ............ 7.8 Eventuele bonus: ........... 0.1 Aantal sterren: .............. Eindresultaat: ................. 7.8 ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Bewerkt: 17 februari 2007 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.