jalejoepie Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 ik zit al een tijdje in san fierro en heb gehoord dat je net als in vc auto's in moet leveren weet iemand vanaf welke opdracht dat dat kan of sta ik telkens bij de verkeerde kraan ? help help help. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Eerst moet je de Rijschool vrij spelen , als je die hebt kun je Wang auto's kopen , vervolgens krijg je van Wang garage ook nog missie's en dan geloof ik na de 3de missie kun je Exporten en Importen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jalejoepie Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 bedankt ik dacht dat ik iets verkeerd had gedaan maar ik ben gewoon nog niet zoveer nu weet ik weer waar ik aan toe ben :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 het is in ieder geval heel leuk die auto's afleveren. sommige zijn echt moeilijk te vinden zoals de slamvan stafford cheetha daar had ik problemen mee <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Wel handig dat je automatisch zo'n berichtje krijgt van '' deze auto/motor kan je afleveren in de haven '' ( ik vergat namelijk vaak dat je dat kon doen ) En idd nadat je de 3e missie hebt gedaan van Wang auto's ( dit is een missie met cesar ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 hier noog veel meer info over het im-/exporteren van auto's SLOTJE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.