Gunit-Soldier Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 weet iemand deze vraag ? wat is de control voor omlaag gaan voor de scorelijst? ik heb alle knopjes geprobeerd:P alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Is het niet gewoon het scroll-wieltje wat je op je muis hebt zitten? Meestal kun je daarmee in de menu's wel omhoog en omlaag scrollen. Als dat niet werkt, kun je de pijltjestoetsen nog proberen (ook die op het numerieke toetsenbord), en de Page Up en Page Down toets. Ik weet ook niet welke het zijn eigenlijk, dus ik doe maar even een gok. Dit zijn volgens mij de meest waarschijnlijke toetsen. Het kan ook zijn dat je niet hoeft te scrollen, omdat er niet meer mensen meedoen. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 ja je moet page up en page down doen tnx ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.