eli Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) hey ik heb zojuist een mod gedownload en uitgepakt naar mijn bureaublad zodat ik MP kan spelen, maar ik weet absoluut niet hoe ik nu verder moet. Ik heb hier "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" die 2 bestanden gedownload en uitgepakt maar ik zit nu dus vast, is er iemand die me zou kunnen helpen aub want ik ben ecth een noob met PC's. alvast bedankt!! grtz eli edit: het 2e bestand waar 'client' staat wilt niet uitpakken om een of andere reden, kan ik dit oplossen? Bewerkt: 16 februari 2007 door eli Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 heyik heb zojuist een mod gedownload en uitgepakt naar mijn bureaublad zodat ik MP kan spelen, maar ik weet absoluut niet hoe ik nu verder moet. Ik heb hier "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" die 2 bestanden gedownload en uitgepakt maar ik zit nu dus vast, is er iemand die me zou kunnen helpen aub want ik ben ecth een noob met PC's. alvast bedankt!! grtz eli Je moet wel de client versie hebben gedownload, deze is voor normale gebruikers. Die andere versie is voor gebruikers die zelf een server willen starten. Download hem sowieso van deze site, ik meen dat er wat problemen waren met die van GTAGarage, bij mij kan hij namelijk niet uitpakken. Download hem dus van de officiële site, dat kan hier. Dan als je dat gedaan hebt moet je de installer runnen. Die vraagt onder andere naar de 'path' van je GTA San Andreas. Dus waar je San Andreas hebt staan, dat is meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Klik dan op install, en hij wordt geïnstalleerd. Op je bureaublad zal dan een pictogram van SA-MP komen te staan, dubbelklik hierop. Dan krijg je een nieuw scherm, onderaan zie je 3 opties staan. Klik op 'internet': Vervolgens rest je nog een leuke server te zoeken, en lekker te gaan spelen! Veel plezier! Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 hey ik heb zojuist een mod gedownload en uitgepakt naar mijn bureaublad zodat ik MP kan spelen, maar ik weet absoluut niet hoe ik nu verder moet. Ik heb hier "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" die 2 bestanden gedownload en uitgepakt maar ik zit nu dus vast, is er iemand die me zou kunnen helpen aub want ik ben ecth een noob met PC's. alvast bedankt!! grtz eli Je moet wel de client versie hebben gedownload, deze is voor normale gebruikers. Die andere versie is voor gebruikers die zelf een server willen starten. Download hem sowieso van deze site, ik meen dat er wat problemen waren met die van GTAGarage, bij mij kan hij namelijk niet uitpakken. Download hem dus van de officiële site, dat kan hier. Dan als je dat gedaan hebt moet je de installer runnen. Die vraagt onder andere naar de 'path' van je GTA San Andreas. Dus waar je San Andreas hebt staan, dat is meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Klik dan op install, en hij wordt geïnstalleerd. Op je bureaublad zal dan een pictogram van SA-MP komen te staan, dubbelklik hierop. Dan krijg je een nieuw scherm, onderaan zie je 3 opties staan. Klik op 'internet': Vervolgens rest je nog een leuke server te zoeken, en lekker te gaan spelen! Veel plezier! bedankt voor je reply matthijs ik heb nu op mijn scherm dat MP icoontje staan, maar als ik er op dubbelklik dan komt er een kadertje dat 100 keer tevoorschijn komt en dat zegt "violation at address 004cc683 in module 'samp.exe'. read of address 000000" ik krijg het dus niet geopend, heb jij dit al meegemaakt? bedankt voor je hulp! eli Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 hey ik heb zojuist een mod gedownload en uitgepakt naar mijn bureaublad zodat ik MP kan spelen, maar ik weet absoluut niet hoe ik nu verder moet. Ik heb hier "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" die 2 bestanden gedownload en uitgepakt maar ik zit nu dus vast, is er iemand die me zou kunnen helpen aub want ik ben ecth een noob met PC's. alvast bedankt!! grtz eli Je moet wel de client versie hebben gedownload, deze is voor normale gebruikers. Die andere versie is voor gebruikers die zelf een server willen starten. Download hem sowieso van deze site, ik meen dat er wat problemen waren met die van GTAGarage, bij mij kan hij namelijk niet uitpakken. Download hem dus van de officiële site, dat kan hier. Dan als je dat gedaan hebt moet je de installer runnen. Die vraagt onder andere naar de 'path' van je GTA San Andreas. Dus waar je San Andreas hebt staan, dat is meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Klik dan op install, en hij wordt geïnstalleerd. Op je bureaublad zal dan een pictogram van SA-MP komen te staan, dubbelklik hierop. Dan krijg je een nieuw scherm, onderaan zie je 3 opties staan. Klik op 'internet': Vervolgens rest je nog een leuke server te zoeken, en lekker te gaan spelen! Veel plezier! bedankt voor je reply matthijs ik heb nu op mijn scherm dat MP icoontje staan, maar als ik er op dubbelklik dan komt er een kadertje dat 100 keer tevoorschijn komt en dat zegt "violation at address 004cc683 in module 'samp.exe'. read of address 000000" ik krijg het dus niet geopend, heb jij dit al meegemaakt? bedankt voor je hulp! eli Ik heb al heel wat meegemaakt, en dat heb ik ook al meegemaakt. Speciaal daarvoor is er een patch te downloaden die je hier kan downloaden. Het is gewoon weer een kwestie van op de installer drukken, de rest gaat vanzelf. Je hoeft overigens niet de PC opnieuw op te starten naar het instaleren van de patch. Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 hey ik heb zojuist een mod gedownload en uitgepakt naar mijn bureaublad zodat ik MP kan spelen, maar ik weet absoluut niet hoe ik nu verder moet. Ik heb hier "http://www.gtagarage.com/mods/download.php?id=1572" die 2 bestanden gedownload en uitgepakt maar ik zit nu dus vast, is er iemand die me zou kunnen helpen aub want ik ben ecth een noob met PC's. alvast bedankt!! grtz eli Je moet wel de client versie hebben gedownload, deze is voor normale gebruikers. Die andere versie is voor gebruikers die zelf een server willen starten. Download hem sowieso van deze site, ik meen dat er wat problemen waren met die van GTAGarage, bij mij kan hij namelijk niet uitpakken. Download hem dus van de officiële site, dat kan hier. Dan als je dat gedaan hebt moet je de installer runnen. Die vraagt onder andere naar de 'path' van je GTA San Andreas. Dus waar je San Andreas hebt staan, dat is meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Klik dan op install, en hij wordt geïnstalleerd. Op je bureaublad zal dan een pictogram van SA-MP komen te staan, dubbelklik hierop. Dan krijg je een nieuw scherm, onderaan zie je 3 opties staan. Klik op 'internet': Vervolgens rest je nog een leuke server te zoeken, en lekker te gaan spelen! Veel plezier! bedankt voor je reply matthijs ik heb nu op mijn scherm dat MP icoontje staan, maar als ik er op dubbelklik dan komt er een kadertje dat 100 keer tevoorschijn komt en dat zegt "violation at address 004cc683 in module 'samp.exe'. read of address 000000" ik krijg het dus niet geopend, heb jij dit al meegemaakt? bedankt voor je hulp! eli Ik heb al heel wat meegemaakt, en dat heb ik ook al meegemaakt. Speciaal daarvoor is er een patch te downloaden die je hier kan downloaden. Het is gewoon weer een kwestie van op de installer drukken, de rest gaat vanzelf. Je hoeft overigens niet de PC opnieuw op te starten naar het instaleren van de patch. Yes ! het werkt, hartelijk bedankt voor je hulp matthijs !! Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) sorry matthijs ik heb toch nog een vraagje, ik kan de server opstarten, maar als ik dan een nieuw spel start dan krijg ik het VINEWOOD bord te zien op het eerste eiland en het maakt niet uit op wat ik druk, er gebeurt niets, is dit normaal? hoe los ik dit op? nogmaals bedankt eli edit: ik kan wel mijn mannetje zien, maar dat is al, als ik wegloop volgt de camera hem niet, als ik de camerapositie wil verzetten dan lukt dit niet Bewerkt: 16 februari 2007 door eli Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) sorry matthijsik heb toch nog een vraagje, ik kan de server opstarten, maar als ik dan een nieuw spel start dan krijg ik het VINEWOOD bord te zien op het eerste eiland en het maakt niet uit op wat ik druk, er gebeurt niets, is dit normaal? hoe los ik dit op? nogmaals bedankt eli Ik denk dat het te maken heeft met de versie van je spel. Je hebt namelijk meerdere versies van het spel. Ik denk dat jij V2 hebt, daardoor wordt dit probleem waarschijnlijk veroorzaakt, je hebt dus V1 nodig. Dit is dus op te lossen door ervoor te zorgen dat je V1 krijgt. Geloof het of niet, ook hiervoor is een patch die hier is te downloaden. Instaleer die ook, en probeer dan nog eens. Mocht het niet lukken dan heb ik V1 bestanden in mijn bijlagen gedaan. Die bestanden die daar in zitten moet zonodig naar de volgende map: C:/Deze Computer/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/script. Zorg er wel voor dat je een back-up maakt van de huidige bestanden. Doe dit dus pas als de patch ook niet werkt! Bewerkt: 16 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) probleem opgelost duizendmaal dank voor je hulp en snelle replys !! eli edit: kan je cheaten in deze wereld(en) ik probeer de codes in te tikken maar dat lukt niet ik zou graag basejumpen van Mt Chilliad maar er is geen parachute en ik kan geen cheats van parachute doen weet jij waar je de parachute ergens kan vinden? of hangt dat van server tot server af? Bewerkt: 16 februari 2007 door eli Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Nee, je kan niet cheaten. Dat is natuurlijk ook helemaal logisch, het is een multiplayer spel. Ik denk overigens ook niet dat andere mensen het op prijs zouden stellen als jij überhaupt zou gaan cheaten. Stel je eens voor, je schiet steeds op iemand maar die gaat niet dood. Dan is de lol er toch van af? Bovendien moet je gewoon niet aan dat cheaten beginnen. En volgens mij is het aanbod van cheats in een multiplayer ook heel klein. We mogen overigens niet ingaan op verzoeken voor het geven van die cheats. En over je tweede vraag, dat weet ik niet helemaal zeker. Dat moet je zelf even checken. Ik weet dat er op een berg in, ik meen, Arco Del Oeste een parachute ligt. Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) ok geen probleem is idd logisch dat er niet gecheat wordt btw hoe zit dat met de teamspeak? als ik iets wil zeggen komt het niet op scherm en op sommige mommenten als ik speel, dan zeg ik "LOL" bevoorbeeld, maar ik heb zelf helemaal niets ingetikt, hoe kan dat nu? (dit is het laatste dat ik je zal vragen :$ ) Bewerkt: 16 februari 2007 door eli Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Praten in SA:MP doe je door op de t te drukken. Druk op t, typ je tekst, druk op enter. Nu verschijnt jouw tekst in de chatbox. Zo kun je dus ingame met andere mensen praten. Als je met teams speelt, kun je de teamchat functie gebruiken. Typ een uitroepteken voor je tekst, dan ziet alleen jouw team wat jij zegt, dus: !dit is mijn tekst, Bijvoorbeeld. Veel plezier nog! Reageren
eli Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 ik kan wel typen maar als ik op enter druk komt het niet op het scherm ma das nisk ill figure it out thanks !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.