Tommy VercettII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Zijn de haitians er nietin VCS?? Dat zou ik wel jammer vinden. Ze stonden niet op wikigta, kan iemand me uitleggen waarom de haitians er niet zijn in VCS? Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Nee, deze gang is inderdaad niet meer te vinden in VCS... Ik ben geen prof in de dingen van VCS, maar ik heb gezien dat deze gang er niet meer is, omdat Rockstar ze heeft vervangen door de Cholos. Dus helaas zijn de Haitians niet meer te vinden in het spel. Voor meer informatie over deze nieuwe Cholos gang moet je hier op WikiGTA zijn. Ik heb het stukje even gekopiërd: De Cholos is een gang die helemaal nieuw is in de GTA-serie. Het zijn Cubanen die vooral in het begin worden gebruikt als standaardvijand om je het moorden een beetje aan te leren. Ze hebben ook een gedeelte van de bedrijven in handen. Ze rijden in de Cholo Sabre, een redelijk snelle auto. De gangsters lopen in een wit hemd en een crème broek. Victor Vance roeit een groot gedeelte van deze gang uit, waardoor het in 1986 helemaal uit Vice City is verdwenen. [bron] Bewerkt: 16 februari 2007 door Froodooo Reageren
M4X Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Zijn de haitians er nietin VCS?? Dat zou ik wel jammer vinden.Ze stonden niet op wikigta, kan iemand me uitleggen waarom de haitians er niet zijn in VCS? Dit klopt, ze zijn er helaas (nog) niet. Waarschijnlijk komt dit omdat ze nog niet zijn opgericht, want Vice City speelt zich immers 2 jaar later af. In die 2 jaar zijn veel dingen gebeurd zoals je weet, en 1 ding dat er nog niet was 1984 en wel was in 1986 zijn de Hatians. Hun vijanden, de Cuban Gang, is er ook nog niet. Wel vind je hier enkele dingen van terug, zoals de blauwe Cuban Hermessen die er al wel zijn. Ook heb je een Cuban outfit, en er lopen natuurlijk normale Cubanen rond. De meest logische reden is dus dat ze niet zijn opgericht, en dit geld ook voor veel andere dingen. Hier natuurlijk wel veel voor in de plaats gekomen, bijvoorbeeld Jetski's, Empire Buildings etc. Erg spijtig Bewerkt: 16 februari 2007 door M4X Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Hun vijanden, de Cuban Gang, is er ook nog niet. De Cubans zijn er al wel in 1984 (GTA Vice City Stories) hoor, alleen gaan ze hier onder de naam 'Los Cabrones'. Pas in 1986 (GTA Vice City) worden ze verwoordt met simpelweg 'Cubans'. De Haitans zou je kunnen zien als de plaatsvervanger van de Cholos. Hoewel de Haitans niet uit dezelfde populatie bestaat als de Cholos (de Haitans zijn immers Haïtianen, de Cholos Cubanen), is het echter een raadsel hoe de bendeleden van de Haitans Little Haiti is gaan bevolken. Dit wordt jammer genoeg niet in zowel GTA Vice City Stories als GTA Vice City onthuld. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik had ergens gelezen dat de Cholos Mexicanen waren, dat is bij deze dus opgelost... Maar de Haitians zitten er dus niet in, enkel in gta vc zitten die. Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Ik had ergens gelezen dat de Cholos Mexicanen waren, dat is bij deze dus opgelost... Wat goed van je, maar de Cholos zijn toch echt Cubanen hoor! Reageren
60 Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) ik dacht daty R* ze er uit hebben gehaalt omdat ze klachten kreggen....(discriminatie) (of hoe je dat ook schrijft) Bewerkt: 19 februari 2007 door 60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.