Gunit-Soldier Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154 klik op die link en je zit het 1e beeldmateriaaal van GTA SA daar zien we Big Smoke met met een hesje en een wit shirt sweet met een muts witte overhemd en een grijs shirt en zwarte broek deze zijn heel wat anders als in het spel En ik Big Smoke´s CrACK Palice staat er een standbeeld van Big Smoke met die kleren aan ! dus... ( je ziet de las atecas gang met andere kleding Bewerkt: 16 februari 2007 door gunit-gangster Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154klik op die link en je zit het 1e beeldmateriaaal van GTA SA daar zien we Big Smoke met met een hesje en een wit shirt sweet met een muts witte overhemd en een grijs shirt en zwarte broek deze zijn heel wat anders als in het spel En ik Big Smoke´s CrACK Palice staat er een standbeeld van Big Smoke met die kleren aan ! dus... Maar dan is dit nog geen Easter Egg. Let er wel op dat dit de eerste trailer was van San Andreas, wat betekent dat het spel toen nog lang niet klaar was. Blijkbaar heeft men er toch nog gekozen om het shirt van Smoke te veranderen, en hem een hoed op te zetten. Dat is overigens vrij normaal, er wordt zovaak toch nog iets veranderd. Ik meen dat je er een gang eerst ook wat anders aanhad dan die kleren van nu, echter kan ik dit niet helemaal verzekeren. Kortom; niets bijzonders, geen Easter Egg. En over het standbeeld van Smoke, deze was ook al bekend. Hier loop je sowieso al met je neus tegen aan in de missie: End of the Line. Wellicht dat ze vergeten waren de kleren te veranderen.. Bewerkt: 16 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Is er een mod die ervoor zorgt dat Sweet en Smoke die kleren in dat filmpje dragen ? Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 En weer zien we ook het huis in los santos waar je door de ramen kan kijken, wat in game niet kan... dit was ook op een screen te zien... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.