Bright Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Type: Avatar + Signature Stijl: Grunge Grootte: Max Groote Afbeelding: Wiet Tekst: Geen Rand: 0.5 pxl(als dit niet kan, gewoon hetgene wat hier op volgt, bijv 1pxl) Kleuren: Groen, oranje, Bruin Render (optioneel): Extra (optioneel) edit: je mag ook een ander plaatje van een wiet blaadje gebruiken. Bewerkt: 18 februari 2007 door Bright Reageren
Radio Es. Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 srry ik zou hem misschien best willen doen maar je plaatje doet het niet en wat bedoel je met grunge? Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 srry ik zou hem misschien best willen doen maar je plaatje doet het niet en wat bedoel je met grunge? Dit is grunge: Als je in de Adobe Photoshop Guide kijkt zie je ook het onderwerp brushes staan, je ziet daar ook wat grunge brushes zijn. Reageren
Stan O. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Levi Kan je voor mij de 1ste sig die j heb gepost hier voor mij maken met de naam Dark King561 maken? Stan O. Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 LeviKan je voor mij de 1ste sig die j heb gepost hier voor mij maken met de naam Dark King561 maken? Stan O. De signature stamt uit 4 september 2005, heb daar helaas geen PSD meer van. Reageren
Stan O. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Levi Kan je voor mij de 1ste sig die j heb gepost hier voor mij maken met de naam Dark King561 maken? Stan O. De signature stamt uit 4 september 2005, heb daar helaas geen PSD meer van. Jammer, ik kan er zelf geen meer maken omdat ik geen Photo Shop meer heb Dan plaats ik wel een topic in Graphics Aanvraag Stan O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.