Jump to content

Vliegtuigen in GTA IV


SA_11

Recommended Posts

Het lijkt me leuker als je wat grotere vliegtuigen kan en wat meer want op GTA SA had je alleen maar de AT-400 waar je kon aankomen dus het lijkt me leuker om wat meer verschillende grote vliegtuigen te hebben(passagiersvliegtuigen),

Wat vinden jullie?????

Bewerkt: door SA_11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • (San) Andr

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • ruttie

    2

  • Boris H.

    1

Het lijkt me leuker als je wat grotere vliegtuigen kan en wat meer want op GTA SA had je alleen maar de AT-400 waar je kon aankomen dus het lijkt me leuker om wat meer verschillende grote vliegtuigen te hebben(passagiersvliegtuigen),

Wat vinden jullie?????

Het lijkt me wel leuk alleen vind ikzelf kleine stuntvliegtuigjes leuker.

Zo'n groot vliegtuig als de Andromada(GTA SA) of de AT-400(GTA SA) is natuurlijk wel leuk voor een aanslag. :puh:

Maar ze mogen het zeker doen, het zou een stuk realistischer zijn maar ik wil wel kleine stuntvliegtuigjes houden. :Y

Gratz,

Boris H.

Ik vind het niet zo realistisch om in een enorme Boeing 777 te vliegen, het is een beetje onrealistisch, wat heb jij gestolen? O, niets bijzonders, een enorme Boeing...

Ik ben het met Boris H. eens

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze het eindelijk zo realistisch maken om erin te kijken en te stappen en dat je de piloot gewoon ziet enz. :Y, want als je meerijdt, zie je geen passagier of piloot ofzo :N Verder hoop ik natuurlijk ook dat er grotere vliegtuigen komen ;)

Steel Dogg ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten iig een vliegtuig/heli maken waarmee je een auto kan verplaatsen en wat gangmembers, want ik vind het altijd irri om auto's dan helemaal ergens heen te rijden omdat je nog wel is een ongelukje krijgt waardoor je je auto kwijtraakt. ook is het handig als je gangmembers sneller instappen en bv bij een shamal in SA dat ze er WEL in kunnen want bij SA PAST het niet op de 1 of andere manier

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop natuurlijk dat er een paar Old Skool's komen zoals hydra, stunt vliegtuig en een paar grotere vliegtuigen. Ik hoop dat je bij de grotere vliegtuigen niet zomaar kan stelen maar dat je hem echt moet kapen. Dat zouw wel cool zijn!! :klap::tu: ]

Greeetzjes,

Wecked

P.S. chek me clown :clown::clown::clown::clown::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

persoonlijk zou ik graag zien dat er een Andromada in het spel zat, waarmee je voertuigen kan vervoeren.

dan zouden er wel langere landingsbanen moeten komen, aangezien als ik met een at-400 op Verdant Meadows land , knal ik overal tegen op. je moet dan natuurlijk wel iets gehaald hebben. het lijkt me ook wel vet-cool-blits-gaaf als er een soort "vlieg-minigame" in zat, waarbij je mensen moet vervoeren.

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Naja Ik hoop uberhaubt dat er in GTA 4 wordt gevlogen, en als dat zo is zou ik wel gewoon dezelfde vliegtuigen trug willen zien + weer een vliegschool.

En van mij mag de andromada en wel in komen en de AT-400 alleen dan wat vaker erin voorkomen niet dat er alleen maar 1 zit in het spel of zo . Voor de rest zou ik wel ook mede gang leden mee willen nemen, maar ik hoef geen grote vliegtuigen erin te zien of zo.

Dus ook geen boeings maar gewoon de goeie ouwe costumized GTA voertuigen (planes) zonder originele naam dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...