Jump to content

MTA Openen

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn computer ziet het bestand dat ik moet zoeken als ik MTA wil openen niet!!! Als ik gewoon in "deze comuter" zoek, dan staat het bestand er gewoon, maar als ik het moet zoeken met MTA, staat het bestand er opeens niet tussen (alsof het een verkeerd bestand is of dat type betand gewoon niet zoekt)

HELP PLEASE!!!!!!!!!!!!!! :?

Geplaatst:
Je moet de winrar downloaden klik hier. En dan de mta uitpakken of extract here en danzie je het programma mta.

Dat bedoel ik niet. Als ik MTA open (ik kon het wel vinden: is ook al gedownload) moet ik naar een bepaald bestand zoeken: Het bestand waarmee je GTA SA opent, zodat je het spel kan spelen, maar dat bestand staat opeens niet in het rijtje

Geplaatst:

Neej je moet gewoon naar het map waar je GTA inzit,

dus C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas in de meeste gevallen.

Geplaatst: (bewerkt)
Neej je moet gewoon naar het map waar je GTA inzit,

dus C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas in de meeste gevallen.

Dat bedoel ik dus. Het bestand wat in die map zit staat wel in "deze coputer" maar niet in de lijst waaruit ik moet zoeken als ik MTA open

Ik/de computer kan dat soort bestanden niet zien/lezen. Ik kan alleen maar mappen aanklikken totdat ik nie verder kan openen. Mijn map waarin gta sa zit kan ik wel openen maar dat bestand zit niet in het rijtje (maar wel gewoon bij "deze computer" dus)

Het i trouwens wel gelukt met MTA VC/III. Daar kreeg ik namelijk een lijst in de vorm van "deze computer" als je begrijpt wat ik bedoel. Ook kon ik onder de naam het bestandstype zelf invoeren. Bij SA doet hij opeens moeilijk en is het bijna onmogelijk het goede bestandstype te vinden

Bewerkt: door TitusKD92
Geplaatst:
Je moet die map aangeven. :D

Niet de icoon...

Heel erg bedankt. niet echt een slimme actie van mij :bonk::bonk::bonk: . Maar nu heb ik weer een nieuw probleem :? . Als ik de map selecteer, zie je zo'n opstartbericht (goed dus! (net zoals bv. limewire)), maar vlak daarna krijg ik een bericht:---------------------------

Error!

---------------------------

Could not start Grand Theft Auto: San Andreas. Please try restarting, or if the problem persists,contact MTA at www.multitheftauto.com.

OK

Ik heb geen idee hoe ik verder kom en opnieuw opstarten (mijn comp/ MTA) werkt ook niet

Dus opnieuw: HELP!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...