losroyos Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Eey mensen ik snap er echt niks meer van ik heb GTA SA nu 2 dagen en ben steeds auto's er aan het in zetten ik heb de 2.0 versie en ik heb er ook een patch voor. Ik heb het spel daardoor al 5 keer moeten verwijderen en op nieuw instaleren. Kan het zijn dat somige auto's niet in het spel kunnen waardoor die een fout geeft in het spel ofzo. ik weet niet of het iets met de site is ik download ze allemaal op: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116 Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt Reageren
Woetsha Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Dat gebeurt bij mij soms ook wat betekent dat eigenlijk!!!!! Reageren
losroyos Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Wat betekend wat die fout melding? Ja als ik dat is wist had ik het niet gevraagt Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Die fout is niks bij zonders. Je krijgt die fout als SA zichzelf afsluit op de niet normale manier. Dus met andere woorden het spel wordt te onstabiel en daarom chrasht het. Hier kan je niks aandoen. Je kan dat ook hebben op een ongemodde SA. Maar dat kom je zelden tegen. Ik zou nogmaals hernieuw installeren, dan SA downgraden naar Versie 1.0. En dan eens een auto van in onze download database proberen. Als die werkt, dan ligt het aan de wagen. Als die niet werkt, dan ligt het nog steeds aan je versie van SA. Dan heb je waarschijnlijk een slechte downgrader. Reageren
losroyos Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 heel erg bedankt dit topic kan dan nu wel sluiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.