Jump to content

Waar staat hellenbachGT

vaio boy

Recommended Posts

weet iemad ook waar ik deze auto staat ik heb ook al op de car map gekeken maar daar staat ie ook niet

help mij want ik ben die hele game nu al 1000x rond gereden en begin het nu zat te worden

>>> Door SummerBase: Gelieve de capslock uitzetten tijdens het intypen van een topic- titel. Aangepast bij deze. ;)<<<

Delen op andere websites

De Hellenbach GT speel je vrij nadat je level 6 van de missie Car Salesman voltooid hebt. Hij spawnt dan in de showroom van Capital Autos, op de plaats waar eerst een Kuruma stond. De Hellenbach GT staat soms ook op één van de opritten van de villawijk in Shoreside Vale, waar je derde savehouse staat.

Kaartje:

lcshbgtlh9.th.jpg

Klik voor vergroting.

Delen op andere websites

Als opvulling op VforV's post en als tip voor vele anderen, is het misschien ook handig dat je na het voltooien van 'Snuff' nog steeds rondrijdt in een HellenbachGT, dit omdat je hem moet laten resprayen en zo mag je de HellenbachGT van de (reeds door jou vermoorde) Sindacco hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...