Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) van je vriendinnen op wikigta krijg je: 100%: Pimp Suit in je wardrobe 100%: Rural Clothes in je wardrobe 100%: Racing Suit in je wardrobe 100% Medic Uniform in je wardrobe 100%: Cop Outfit in je wardrobe maar er staat bij de laatste vriendin ook dit: EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij hoe kom je dan aan die gimp suit? en hoe ziet die eruit? Bewerkt: 17 februari 2007 door DX11 Reageren
Die Hard Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Heejj! Het gimp suit krijg je in de missie Key to her heart. Hierna zal de Gimp suit automatisch in je warderobe zitten. Ik heb geen plaatje van het Gimp Suit kunnen maken. Aangezien ik zo weg moet. Misschien kan iemand anders even een plaatje maken. Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen. Greets GTA GG Bewerkt: 17 februari 2007 door GTA Ganggast Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Heejj!Het gimp suit krijg je in de missie Key to her heart. Hierna zal de Gimp suit automatisch in je warderobe zitten. Ik heb geen plaatje van het Gimp Suit kunnen maken. Aangezien ik zo weg moet. Misschien kan iemand anders even een plaatje maken. Ik hoop je zo genoeg te hebben geholpen. Greets GTA GG ok, maar op wikigta staat Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je wardrobe. is dat dan hetzelfde? en hoe kan je het dan gebruiken om te daten als je het pas na de missie (en het daten) krijgt? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 De Croupier Outfit draag je tijdens de missie 'Breaking The Bank At Caligula's'. CJ moet dan infiltreren in het gebouw en het team binnenlaten via een garagedeur. De reden waarom CJ de Croupier Outfit draagt, is omdat hij anders lek geschoten zou worden door de beveiliging. Wanneer je deze missie voltooid hebt, is de Croupier Outfit ook te vinden in je wardrobe. Het Gimp Suit krijg je na de missie 'Key To Her Heart', ná deze missie kun je dus met Millie Perkins daten, en heb je de Gimp Suit ook in je wardrobe. Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 De Croupier Outfit draag je tijdens de missie 'Breaking The Bank At Caligula's'.CJ moet dan infiltreren in het gebouw en het team binnenlaten via een garagedeur. De reden waarom CJ de Croupier Outfit draagt, is omdat hij anders lek geschoten zou worden door de beveiliging. Wanneer je deze missie voltooid hebt, is de Croupier Outfit ook te vinden in je wardrobe. Het Gimp Suit krijg je na de missie 'Key To Her Heart', ná deze missie kun je dus met Millie Perkins daten, en heb je de Gimp Suit ook in je wardrobe. en heb je misschien 2 plaatjes van die outfits? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Daarvoor verwijs ik je door naar Dit topic, in de 2e post staan alle outfits. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Je krijgt het Gimp Suit niet na Key to her Heart. Je moet er zelfs nog 300 dollar voor betalen ook. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Je krijgt het Gimp Suit niet na Key to her Heart. Je moet er zelfs nog 300 dollar voor betalen ook. Je krijgt hem wel na Key to her Heart hoor, je koopt hem in de missie zelf, maar nadat je de missie voltooid hebt zal hij gewoon in je wadarobe liggen. Je kan hem daarna altijd aan doen, maar je krijgt hem gewoon na de missie Misschien is het ook wel een typfout van jou, maar ik helder het nog maar es op dan Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Die gimpsuit is echt een raar pakkie zeg allemaal bedankt btw Bewerkt: 17 februari 2007 door DX11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.