Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Op deze site is deze zin te vinden: Go-Kart: look for it in a small shack near the top of the mountain (place called Arco del'Oeste). Wie weet of dit waar is? ik ga zo zelf even zoeken, hij staat iniedergeval niet op wikigta Bewerkt: 17 februari 2007 door DX11 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Arco Del Oeste vind je ten noorden van de Sherman Dam, op een soort schiereiland, je komt hier ook in de missie 'Don Peyote'. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Als je goed op het kaartje kijkt, zie je dat hij er juist wel staat. Je vind hem dus in Acro Del Oeste waar je ook in de missie Don Peyote komt (post hierboven uitgelegd) Dit is een ingame screen van de kart: En dan nog op de radar: Je moet wel de missie Cut Throat Business gehaald hebben om de Kart daar te laten spawnen. Veel plezier met de kart Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Als je goed op het kaartje kijkt, zie je dat hij er juist wel staat. Je vind hem dus in Acro Del Oeste waar je ook in de missie Don Peyote komt (post hierboven uitgelegd)Dit is een ingame screen van de kart: En dan nog op de radar: Je moet wel de missie Cut Throat Business gehaald hebben om de Kart daar te laten spawnen. Veel plezier met de kart oow sorry ik dacht dat hij er het hele spel stond, en dacht dat ze het over de grote berg hadden, toch bedankt Reageren
SWYV Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 in heeel spel, ik weet niet of het zo is of toch niet de karting onder de brug nabij de CJ house in LS richting de stadion Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 in heeel spel, ik weet niet of het zo is of toch nietde karting onder de brug nabij de CJ house in LS richting de stadion volgens wikigta is die er ook pas na die missie, wel zou er (volgens wikigta) het hele spel er 1 staan bij madd dogs mansion, en na die missie nog 1. volgens mij klopt dit niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.