kastanje Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 beste, heeft iemand de upgrade voor me van 1.1 bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Bedoel je dat je een patch wilt hebben voor SA versie 1.1? Ik begrijp het namenlijk niet helemaal. Voor zover ik weet is er ook geen 1.1, maar wel een 1.01 versie, en die kun je hier downloaden. Als je dit niet bedoelt, kun je even antwoorden. Voor verdere resultaten voor 1.1 óf 1.01 kun je natuurlijk ook zoeken op Google. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 versie 1.01 kan je volgens mij alleen krijgen als je eerst versie 2.0 had. met versie 2.0 kan je niet modden, maar met de downgrade naar 1.1 is het wel mogelijk. als je gewoon 1.0 hebt, heeft het eigenlijk geen zin om naar 1.01 te gaan. Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Ik posts alles wel even... Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, minder bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Ik bedoel ook dat je de bugs die er niet meer in V2 in zitten er daar dan ook niet meer in zitten... Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders(waaronder onze PatrickW) had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. Even over hierboven: Echte GTAFans wilen natuurlijk zonder bepaalde bugs spelen. Daarom kan je wel upgraden hoor . En nee, V1.1 kan je altid krijgen, ookal had je V1... Bewerkt: 17 februari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.