Radio Es. Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Radio Es. VS ....?.... Onderwerp: Wario Soort design: (groot) Logo Size design: In de buurt van 430x600 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Graag nog in de vakantie P.s. ik ben wel een beginner
.Syfes Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes Bewerkt: 18 februari 2007 door Syfes
Radio Es. Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes aaah, erg jammer , iemand anders dan maar?
Mastertuner Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel. Is dat goed voor je Radio Es.? Edit: Hier is mijn plaatje: Bewerkt: 18 februari 2007 door Mastertuner
Radio Es. Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ok ik wel het dan wel proberen!, maar jij hebt wel meer ervaring, maarja we zullen zien: Mastertuner: Radio Es.: Ok iedereen mag nu gaan stemmen!! (en zou een moderator de topic-titel willen veranderen??, bedankt!)
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol!