Radio Es. Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Radio Es. VS ....?.... Onderwerp: Wario Soort design: (groot) Logo Size design: In de buurt van 430x600 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Graag nog in de vakantie P.s. ik ben wel een beginner
.Syfes Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes Bewerkt: 18 februari 2007 door Syfes
Radio Es. Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 Ik wil wel De mijne komt na de jouwe Edit :laat maar ik doe nu niet mee want veel tijd heb ik niet Greetings Syfes aaah, erg jammer , iemand anders dan maar?
Mastertuner Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Ik wil wel. Is dat goed voor je Radio Es.? Edit: Hier is mijn plaatje: Bewerkt: 18 februari 2007 door Mastertuner
Radio Es. Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Ok ik wel het dan wel proberen!, maar jij hebt wel meer ervaring, maarja we zullen zien: Mastertuner: Radio Es.: Ok iedereen mag nu gaan stemmen!! (en zou een moderator de topic-titel willen veranderen??, bedankt!)
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol!
White Gold Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 ik stem op MasterTuner eigenlijk om een simpele reden, ik vind niet dat je een gamefiguur zoals deze in een echte achtergrond kan plaatse, het past niet echt bij elkaar, voor de rest vind ik dat MasterTuner's stijl heel erg past bij de Wario stijl dat vind ik goed gedaan mazzol! Dat ben ik wel met je eens, maar doie van Radio Es. vind ik toch wel gaaf gedaan. Hij heeft hele mooie effecten en alles hoort bij elkaar. Mijn stem gaat naar: Radio Es.
Radio Es. Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Willen er misschien nog mensen stemmen? Morgen is de laatste dag! Stand: 1-1
BigM Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Mijn stem gaat overduidelijk naar onze radioS. De reden hiervoor is dat ik bijde sig's erg leuk vind maar die van master vind ik een beetje leeg en krijg er niet veel gedachtes bij. RadioS heeft dat wel gedaan. En personelijk vind ik zijn reder ook leuker en tekst beter verzorgt
Radio Es. Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Oke mensen, stemtijd voorbij en ik ben de winnaar! (yehhee) stand: 2-1 Maar ik vond die van mastertuner ook zeker mooi gemaakt! Tel maar een punt bij mij (m'n eerste). (en bigM het is RadioEs. geen radioS )
.Levi. Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 De battle is afgelopen en de pb van de winnaar heb ik ontvangen! +1 punt voor onze winnaar Radio Es. Verliezer was Mastertuner, gelukkig hoef je geen punt te verliezen. Topic locked en ranking updated.
Recommended Posts