Tomato Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 maar kan ik dan ook repect verdienen door andere gangleden omver te rijden enzo ? ik heb gisteren ook wat missies gedaan ik kan nu : - Catalyst - Running Dog - Madd Dogg's Rhymes Cesar's missies zijn afgelopen kan ik hier ook wat tips voor krijgen? Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Catalyst Running Dog Madd Dogg Rhymes WikiGTA Mijn eigen tips: Catalyst Rijd met een goed wapen naar de trein. Stap uit je auto en ga hurkend achter de trein zitten. Rol soms heen en weer om de Vagos etc. dood te schieten. Running Dog Pak de auto die je geparkeerd langs de weg ziet staan en rijd naar de grote weg waar je een auto met bestuurder ziet staan. Stap niet uit om die auto te stelen ofzo want deze staat op slot. Je zal nu de 'Running Dog' zien aankomen. Rijd hem nu simpel dood. Madd Dogg Rhymes Tsja, dit is zo'n echte 'shooter'. Neem een goed wapen mee. Deze zal je ni het begin nog niet beschikken want je moet nl. de bewakers in 'stealth'-modus zien te killen. Je moet hurkend door het gebouw gaan. Er zijn hele donkere stukjes waardoor de bewakers je niet zien. Als je in zo'n stuk zit, zla je CJ horen ademen/hijgen en zie je het pijltje op de radar blauw worden. Loop rustig naar een bewaker toe en steek hem helemaal lam. Je hoeft het niet in stilte te doen nl. Er zullen nu een aantal volgen waardoor je die snel moet zien te doden. In een kamertje op de hoek zie je een boek zweven, deze moet je stelen. Er zal ook wat Armor naast liggen die je kan pakken. Op de terugweg mag je lekker schieten dus pak een goed wapen en knal ze gewoon overhoop. Het maakt nu niet meer uit of ze je horen ofzo want ze zien je toch wel. VWO-er Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 respect verdien je ook door het openen van de grijze gebieden op de kaart. Toen ik het spel net had, en een beetje liep te cheatten dmn een hydra te spawnen, vloog ik boven los santos en na een tijdje had ik ineens zoveel respect dat ik een 3-man gang kon creeeren Reageren
Tomato Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 mag je op van die groene mannekes schieten en met welke knop maak je die gangleden Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 In deze post is al uitgelegd hoe je je gang-mannetjes mee neemt, dit doe je dus door op ze te richten en dan op G of H te drukken. De groene mannetjes (Orange Grove Families) zijn je vrienden/homies, je mag wel op ze schieten maar het heeft geen enkel nut. Wanneer je ze dood krijg je hun wapens misschien wel, maar je zal ook respect verliezen als je vrolijk al je homies gaat afknallen, en hoe minder respect hoe minder homies je mee kunt nemen. Schiet dus alleen de paarsen (Ballas) en de gelen (Vagos) af. Reageren
Tomato Geplaatst: 22 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ok dus geen homies afknalle En heeft ern og iemand handige tips voor - Catalyst - Management Issues - Gray Imports - Los Sepulcros Alvast bedankt In deze post is al uitgelegd hoe je je gang-mannetjes mee neemt, dit doe je dus door op ze te richten en dan op G of H te drukken. Moet je die mannetjes schieten of niet voor ze in de gang willen En willen ze allemaal in de gang Wie kan het makkelijkst in de gang komen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Voor tips bij missies verwijs ik naar een knop die bovenaan deze pagina staat: Walkthrough. Wat betreft de gangs kan ik het volgende melden: - groene mannekes horen bij de gang Orange Grove, dit is ook de gang van CJ en kan je dus rekruteren zoals hierboven al is uitgelegd / waarvan hierboven al naar een ander topic wordt verwezen. Als je deze groene mannekes neerschiet gaat je respect omlaag. - paarse mannekes horen bij de Ballas gang en zijn de grootste vijand van de Orange Grove gang (groen) deze kan je niet rekruteren, als je deze neerschiet gaat je respect omhoog. - gele mannekes horen bij de Vagos gang en met hun werkt het hetzelfde als de paarse (Ballas). - licht blauwe of mangenta mannekes in Los Santos horen bij de gang van Cesar, ze zijn niet jou vijand maar je moet niet vijandelijk tegen ze doen anders beginnen ze zonder pardon tegen jou te schieten. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Waar slaat dit op? Wou je posts ofzo?? >>> Door Bling: En wat dacht je van deze post dan? Laat dit soort commentaar voortaan gewoon achterwege, svp. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.