Jump to content

na een tijdje is me spel gecrascht

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

als ik Sa Mp speel chrasht hij oppeeens :-(

er staat dan report to us dat doe ik dan maar het is al 6 keer gebeurd

gister duurde het iets van 2 uur toen het gebeurde nu al na een kwartiertje.

het is egt irri want dan heb ik veel punten gaat dat ding iirrritant doen

en er staat iets met gta.exe

misss moet ik dat bestandje uit program files weghalen ?

en welke dan als dat zo is?

alvast bedankt :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Het kan zijn dat het aan je virusscanner ligt, die het programma op één of andere manier blokkeert. Je Firewall kan hiervan ook de oorzaak zijn. Je kunt het beste San Andreas in je veilige lijst neerzetten. Hoe dat precies moet met elke virusscanner is weer anders, maar ik weet wel hoe je het met de firewall van Windows kunt doen:

Start - Configuratiescherm - Windows Firewal - tabblad 'Uitzonderingen'. Je ziet nu een hele lijst met programma's. Je kunt hier GTA opzoeken in de lijst, en er een kruisje bij zetten. Staat hij er niet tussen, klik dan op Programma toevoegen..., en zoek het opstartbestandje (de .exe file van San Andreas) op.

Dan nog over de gta.exe die je wilde verwijderen, dat moet je dus niet doen, want dat is het programma waarmee je GTA opstart. Hij geeft daarom ook daar de foutmelding, omdat dat het bestandje is om het spel te starten.

Als laatste heb ik nog dit voor je. Daarin staan zoekresultaten voor het woord crash. Ik heb gezocht in het SA:MP gedeelte van het Forum, en kwam dus op die lijst uit. Daar kun je ook nog even tussenkijken voor een oplossing.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Het is heel normaal dat je sa-mp crasht,

maar het kan irritant zijn. Ik heb een kleine oplossing wat het vermindert: klik op start>Run/uitvoeren>DXDIAG>Sound1/2>Acceleratie op standaard.

MVG CJ2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...