-Spijker- Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Help, mijn grand theft auto vice city loopt vast!!! kan iemand mij een patch geven van een site alvast bedankt!!!! dit is mijn computer: Intel Pentium 3 Windows XP home edition. voor gta vice city geen mods of patch gedownload heb 5 of 6 keer opnieuwe geinistalleerd!! kan iemand mij een site geven van een patch voor crashing alvast bedankt!. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 wat bedoel je met loopt vast krijg je een bericht ofzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 wat bedoel je met loopt vast krijg je een bericht ofzo?? Nee, hij stopt alleen maar en verder kan ik niks meer doen dan herstarten ik kan zlefs niet de afsluit code: ctrl alt delete doen alvast bedankt en hopelijk weet je een site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Hey, zoek ff op google naar patch gta vice city heb ik ook gedaan dan vind je hem meteen. GTALOSER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Hey,zoek ff op google naar patch gta vice city heb ik ook gedaan dan vind je hem meteen. GTALOSER hey welke patch eigelijk 1.1V of zo? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Bij mij doet GTA vice city het gewoon normaal, maar ik kan Patch v1.1 niet installeren, heel vreemd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.