Jump to content

Fifa 2008

the max

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat staat vast want tot nu toe hebben alle nieuwe FIFA's op de PS2 afgespeeld ;)

Maar waarom stel je die vraag nu ? Er is nog niks over FIFA08 bekend :?

Geplaatst:
komt fifa 2008 naar de ps2?

Normaal gezien is dit een vraag waar we niet echt een zelf zeker antwoordt kunnen opgeven. Bovendien gaat er dit jaar veel veranderen van consoles. Ik denk eerder dat Fita2008 alleen maar zal worden gemaakt voor PS3, PC en XBOX360. Aangezien dat die de 2 nieuwste zijn. Met veel geluk dan komt het ook nog uit op de PS2. Maar de kans hiertoe is heel klein. (Denk ik).

Geplaatst:
Dat staat vast want tot nu toe hebben alle nieuwe FIFA's op de PS2 afgespeeld ;)

Maar waarom stel je die vraag nu ? Er is nog niks over FIFA08 bekend :?

anders koop ik waarschijnlijk wel een ps3 als het niet op de ps2 uitkomt.

ok bedankt

Geplaatst:

Normaal gezien is dit een vraag waar we niet echt een zelf zeker antwoordt kunnen opgeven. Bovendien gaat er dit jaar veel veranderen van consoles. Ik denk eerder dat Fita2008 alleen maar zal worden gemaakt voor PS3, PC en XBOX360. Aangezien dat die de 2 nieuwste zijn. Met veel geluk dan komt het ook nog uit op de PS2. Maar de kans hiertoe is heel klein. (Denk ik).

Sorry Maticus. Fifa is van de melkfabrikant 'Electronic Arts'. Die zullen de komende 2 jaar geen spel laten schieten wat ze even snel voor een console in elkaar kunnen knutselen. Zéker niet voor een console die al meer dan 100 miljoen keer is verkocht. Dus tot en met Fifa 2010 kan je lekker op je oude, vertrouwde Playstation 2 blijven spelen! :)

Geplaatst:

Sorry Maticus. Fifa is van de melkfabrikant 'Electronic Arts'. Die zullen de komende 2 jaar geen spel laten schieten wat ze even snel voor een console in elkaar kunnen knutselen. Zéker niet voor een console die al meer dan 100 miljoen keer is verkocht. Dus tot en met Fifa 2010 kan je lekker op je oude, vertrouwde Playstation 2 blijven spelen! :)

Lijkt mij niet hoor, grafisch is de ps2 ook aan het eind van zijn latijn, daarom denk ik dat EA de ps2, xbox etc. vanaf dit jaar laat vallen.

Maargoed zolang er geen officieel bericht komt kan niemand het zeggen.

Geplaatst:
hoelang is de fifa reeks doorgaan op de ps1, na het uitbrengen van de PS2?

Het is tot FIFA 2005 doorgegaan ;) Daarna is het gestopt.

Geplaatst: (bewerkt)

weet je het zeker, nooit gezien in de winkels

Bewerkt: door the max
Geplaatst:

weet je het zeker, nooit gezien in de winkels

wel zo ongeveer want ik had fifa 2004 nog op de ps1 :)

Geplaatst:

Lijkt mij niet hoor, grafisch is de ps2 ook aan het eind van zijn latijn, daarom denk ik dat EA de ps2, xbox etc. vanaf dit jaar laat vallen.

Maargoed zolang er geen officieel bericht komt kan niemand het zeggen.

Dan ken je EA niet goed genoeg. :sigaar: Over de graphise mogelijkheden van de Playstation 2 is geen discussie mogelijk, die zijn, zoals je terecht al aangeeft, aan het einde van zijn latijn. De marketing van EA licht echter anders, zij willen niet percé het beste spel maken, maar ze willen dat deze het meeste word verkocht. En op welke console kán Fifa '08/'09 het meeste verkocht worden? De Playstation 3 moet nog op gang komen, als dat gebeurt. En de grove 10 miljoen Xbox 360' is ook 'niet genoeg' voor EA. Dus ik denk dat je je gedachte iets bij moet schaven! :)

Geplaatst:

FIFA 2005 is de laatste die voor de PS1 is uitgekomen. Ik maak er even een foto van:

afbeelding010dc4.jpg

afbeelding011kn7.jpg

Zo, nu hebben jullie een bewijsje :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Sorry voor de bump maar er is hier net info over gekomen!

screens:Klik hier

Info:

Zaterdag 02 juni 2007 - Over een ruim drie weken zal Konami het nieuwste deel uit de Pro Evolution Soccer franchise gaan onthullen. EA Sports wil Konami graag voor zijn en vandaag zijn dan ook de eerste ingame screenshots en een video interview van FIFA 08 verschenen.

Eén van de nieuwe features van FIFA 08 is dat alle licenties van de current-gen versies van FIFA 07 nu ook in de next-gen versie van FIFA 08 zullen zitten. Dit betekent dus een 30-tal competities, 620 teams en ruim 15.000 spelers. Of de Nederlandse Eredivisie hier ook bij zit is nog niet bekend, maar wij gokken van wel aangezien deze wel in de current-gen versie van FIFA 07 zat.

FIFA 08 zal aan het begin van de herfst op de PlayStation 3 en Xbox 360 uitkomen.

Geplaatst:
Ik denk dat ie wel op de PS2 komt haast alle Fifas"s zijn allemaal op de PS2. ;)

Als je me bericht hebt gelezen zie je dat hij niet op de PS2 komt

Alleen 360 en PS3

Nieuwe info:

nieuwe spelmode 11 tegen 11!

hier het hele bericht!

''Be A Pro" zal een nieuwe manier zijn om FIFA te spelen. De "Be A Pro" spelmodus is de eerste stap naar een volledige 11-tegen-11 gameplay. Je bestuurd een speler of deze nu in balbezit is of niet. EA's Joe Booth is er van overtuigd dat 11-tegen-11 in FIFA mogelijk zal zijn tijdens de 2010 World Cup.

Helemaal nieuw is het besturen van een enkele speler niet Namco deed dit al in 1998 met "Libero Grande" voor de PlayStation.

Voorlopig zullen we het in FIFA 08 in ons eentje moeten doen. Met de marketig-power van Electronic Arts zouden we wellicht in Zuid Afrika tijdens de FIFA Interactive World Cup 2010 met een volledig team virtueel wereldkampioen kunnen worden.

Het is net zoiets als dat Ajax spel dat je 1 poppetje bestuurd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...