bassGTA Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Weet iemand een goede weg om te rijden? Ik rij nu zo, waar de rode lijn stopt, vanaf daar weet ik niet welke kant ik op moet gaan, omdat er overal cholos rijden. Zou iemand mij kunnen helpen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 bassGTA, daar kan ik jouw wel bij helpen en ik kan je direct al zeggen dat jouw route niet helemaal de beste is. Als ik jouw was zou ik de grote weg helemaal nemen totdat je in één rechte lijn met een rechtsafslaande beweging naar Café Robina kan gaan. Dat zal ongeveer ergens bij het Vice City Police Department zijn, maar daarvoor kan je onder het rijden even naar de map kijken via het menu. Ga dus niet ondertussen al die zij straatjes in, want dat zijn de Cholos buurten en daar kom je ze zeker weten toe en het neemt ook nog eens weg dat je in die kleine straatjes niet vaart kan nemen. En let op; je mag niet te snel gaan, want dan krijgt Alberto weer last van stress. Als je jezelf hier aan houdt dan kan er eigenlijk niet zo heel veel mis gaan, en je moet er natuurlijk voor zorgen dat je nergens tegenaan botst, want dan is het ook afgelopen natuurlijk. Nou ik wil je heel veel succes wensen en mocht er nog wat wezen dan kan je me of één van de andere altijd roepen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hey, Ja ik weet een hele goede weg, waarmee ik die missie direct haalde, Je moet gewoon de hele tijd langs het strand rijden, en zo altijd maar naar het zuiden blijven rijden, dan kom je tenslotte aan op de eindbestemming, zonder dat hij zich opjaagt! Anders kan je ook altijd op WikiGTA kijken, op deze pagina, daar zou ik vooral naar de tips kijken! Je kan ook altijd de zoekfunctie gebruiken, en dan vond je dit of dit topic. Je kan ook altijd een savegame aanvraag doen, in dit topic! GTA-Freak2 Reageren
bassGTA Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Dank jullie wel ben nu voorbij de missie! >>> Door SummerBase: Proficiat! <<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 (bewerkt) Als je een minuutje hebt dan maak ik een kaartje van de roeute de ik neem daarbij werkt de missie altijd. Tenzij je gaat planken. Voordeel van mijn roete is je komt van ongeveer 10 seconden op de weg voorderest moet je rustig rijden en aleen uitkijken dat je de weg iet opgaat. Enne ik weet dat je de missie hebt gehaald maar voor de andere mansen die die missie nog niet hebben gehaald plaatje komt nog >>> Door SummerBase: Hij heeft de missie een dag geleden al gehaald. Kijk voortaan even op de datum.. <<< Bewerkt: 18 februari 2007 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.