Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Onderwerp: GamesSoort design: Signature Size design: zelf weten maar maximaal 400X150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk
White Gold Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 (bewerkt) Deze durf ik wel aan te gaan. Dit is mijn eerste battle dus verwacht niet al te veel. Mijn sig komt morgen denk ik. Die van mij is af . Rainbow Six Vegas! Bewerkt: 17 februari 2007 door White Gold
Carl_Johnson2 Geplaatst: 18 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 White Gold: CJ2: Moge de beste winnen. En veel geluk .
.Djanick Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Geplaatst: 18 februari 2007 ga ik alvast raten ^^ White Gold: mooie Sig! render zit er goed in verwerkt en de effecten zijn goed gelukt, vind de overgang van kleur ook mooi. heb er eigenlijk geen minpunten op aan te brengen. CJ2: vind de render nogal slecht ingeplakt, schiet heel erg uit de sig zelf end at is behoorlijk jammer. de effecten zijn mooi maar de kleur past toch niet echt bij de render. en vind de tekst een beetje te groot! mijn stem gaat dus naar...White Gold
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Kunnen er nog wat mensen stemmen?
deagle Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 Mijn stem gaat naar White Gold. Zijn signature spreekt me meer aan omdat ze iets donker en mysterieus over zich heeft, net zoals je eenzaam op een berg ligt te sniperen . Carl_Johnson2 zijn signature vind ik iets te druk, mede door de kleuren en de tekst. De tekst ziet er ook niet echt smooth uit, probeer dat misschien te veranderen. Nog veel succes beiden !
MASTERMIND Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 (bewerkt) Ik stem op White Gold omdat bij hem de render er goed in zit en bij Carl_Johnson 2 vindt ik het ook eigen het een beetje te druk en de tekst is niet echt mooi/ goed gelukt. Bewerkt: 19 februari 2007 door MASTERMIND
Carl_Johnson2 Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 De tekst was juist heel mooi maar door Imageshack is de kwaliteit verminderd.
Woetsha Geplaatst: 19 februari 2007 Rapport Geplaatst: 19 februari 2007 mijn stem gaat naar WHITE GOLD
White Gold Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 mijn stem gaat naar WHITE GOLD Voortaan ook zeggen waarom.. 4-0 Voor mij CJ2. Dus ik win . Je hebt in ieder geval ook mooi werk geleverd. Dit kan gesloten worden .
.Levi. Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Battle afgelopen winnaar is White Gold +1 punt voor jou. Verliezer Carl_Johnson2 -1 punt. Rank updated & topic closed.
Recommended Posts