glennhogg Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hey, als ik in de sp van SA wil spelen.. doet ie het in het begin wel maar na een tijdje kan ik niet meer naar rechts bewegen als ik pijltje naar rechts indruk blijft ie stilstaan en als k hem loslaat gaat ie de hele tijd naar links bewegen . Weet iemand misschien hoe dit komt of hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt . Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Hey, als ik in de sp van SA wil spelen.. doet ie het in het begin wel maar na een tijdje kan ik niet meer naar rechts bewegen als ik pijltje naar rechts indruk blijft ie stilstaan en als k hem loslaat gaat ie de hele tijd naar links bewegen . Weet iemand misschien hoe dit komt of hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt . Dit probleem heb ik soms ook op de PC. Niet bepaald bij GTA: San Andreas, maar gewoon bij alle spelletjes. Eigenlijk is dit maar een klein probleempje. Het is gewoon de toets van je klavier die blijft hangen, niets aan je spel dus. Als je een keer naar links drukt kan het zijn dat hij blijft naar links lopen, als je dan naar rechts drukt blijft hij, zoals jij al zegt, gewoon staan. Je kan het oplossen door een keer op de toets van de richting waarin hij loopt te drukken. Dan is alles weer normaal. Een klein maar irritant probleempje is dit wel, maar je kan er weinig aan doen om het niet meer te laten voorkomen, behalve dan een ander klavier kopen. Maar ik zou dit niet doen voor dit kleine probleempje hoor. Reageren
glennhogg Geplaatst: 17 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 Nee, het lukt niet als ik op het pijlte druk van welke richting die uitgaat. Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Nee, het lukt niet als ik op het pijlte druk van welke richting die uitgaat. Heb ik ook soms in spelen gewoon op esc drukken en dan op resume drukken en dan werkt alles (toch bij mij ) terug prima Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.